Reply on: 810zssk #96700:
LOL mna nejaka tvoja teoria z ich webu nezaujima, ja cestujem s 50% zlavou na ISIC a ziadny sprievodca s tym nikdy nemal problem, takze tie teoreticke rozpravky rozpravaj niekomu kto s tym nema skusenostvyzera takto, vzadu ma magneticky pruzok
http://www.isic.sk/images/stories/isic/isic.jpg
NN
- hluk
iny ako u pozemnej elektricky? neporovnavam to s neporovnatelne astronomicky drahym metrom. btw. ludia v mestach kde pouzivaju nadzemku su nejako geneticky modifikovani a maju iny sluch?
- barierovost
...tam urcite nie je v porovnani so sucasnostou v zmysle tvorenia barier v krajine narozdiel od pozemneho ci polozapusteneho variantu, ak teda nemyslis vozickarov, ak myslis tu barierovost tak ta je rovnaka ako u polo/zapusteneho variantu, s vynimkou pozemneho
- neestetickost
to je vec vkusu ako ci je krajsie porsche alebo ferrari
- na ukor zelene
akej zelene? ked postavim nieco nad sucasnou tratou elektricky aku zelen znicim? minimum, naopak co sa tyka zelene je nadzemka najekologickejsie riesenie v porovnani s pozemnym ci polozapustenym variantom kde sa pri vystavbe znici vsetko a nemoze tam nic rast na ploche ktoru zaberu narozdiel od nadzemky pod ktorou moze byt kludne zelen
- stare mesto ako uzke hrdlo
no na dopravu v ramci stareho mesta nie je ziadny NS MHD, nakolko je take male ze tam nema vyznam, prejst sa tade da s par zastavkami, ale len blazon by tam robil zastavky kazde tri metre
- neekonomickost a dopravna neodovodnenost
je to urcite lacnejsie ako metro a pravdepodobne lacnejsie aj ako polozapusteny variant