Reply on: 810zssk #96700:
LOL mna nejaka tvoja teoria z ich webu nezaujima, ja cestujem s 50% zlavou na ISIC a ziadny sprievodca s tym nikdy nemal problem, takze tie teoreticke rozpravky rozpravaj niekomu kto s tym nema skusenostvyzera takto, vzadu ma magneticky pruzok
http://www.isic.sk/images/stories/isic/isic.jpg
AAA
No ako tu už bolo spomenuté medzi časom električka môže byť tiež vedená tunelom, rovnako ako vlak povrchovo. Vlak tiež nerieši napr. vzťahy, ktoré rieši L 93.
Re #96519 Marcelllooo: Len problém tvojich úvah je v tom, že počítaš, že NDS sa spraví pre cca 100 000 obyvateľov a tých ďalších 350 000 bude mať situáciu stále rovnakú.
Re #96531 Marcelllooo: Ale zas keď sa chcel nabliť Kolada, prečo nerobila jeho firma opravy vedení pre DPB?
Re #96535 Ike: Do PK snáď chodí vlak, ktorý by bol pre tvoju cestu z DNV najvhodnejší, nie? ?
Re #96540 Marcelllooo: "Je to nazor drvivej vacsiny ludi, ktori byvaju v susedstve tohoto koridoru a mam splnomocnenjie hovorit aj v ich mene, co taktiez robim." Ak nie si poslanec tak takéto splnomocnenie mať od vštkých nemôžeš, ak si nebal po všetkých bytoch a ti ho nepodpísali všetci vlastníci tých bytov a iné osoby s trvalým pobytom v danej lokalite.
Re #96554 Marcelllooo: Tie náklady bude znášať keď už VÚC, ale to je jedno, keďže mesto má platiť vnútromeskú dopravu a je jedno či mu ju bude robiť ZSSK, DPB, WL, OBB,..., takže pochybujem, že VÚC bude ochotné napr. dotovať raz za 10 minút v sedle vlak Petržalka - Rača.
Re #96564 Marcelllooo: Lenže koľajnice a podvaly sú práve ten zvršok. ? A inak už mám z teba hokej. Tak si aplikovaný matematik, odborník na siete, alebo projektový manažér?