Reakcia na: Marcelllooo #96511:
"۰ je barierova prekazke vo volnom pohybe"
Na to si si odpovedal sám v poslednej časti príspevku (že pokiaľ tam bude plytký tunel, tak sa dá prekryť).
"۰ vadi vizualne"
To už je len dôvod... ?
"۰ dobre obsluhuje radialu Petrzalky, ale ako nahle sa dostane do mesta, konci"
Električka nemôže z centra pokračovať ďalej? Napríklad pod zemou?
"۰ na prekonanie Dunaja musi byt odstaveny Stary most a zruseny aj prechod Vajanskeho - Dostojevskeho"
Na to Ti už odpovedal intony v #96514
"۰ nie je ekonomicky ani dopravne opodstatnene dopravne naroky riesit elektrickou"
Ja si myslím, že ekonomicky je to opodstatnené, pretože je to určite lacnejšie než napr. metro. A dopravne tiež: okrem toho, že bude vyššia prepravná kapacita než v súčasnosti električka má aj porovnateľnú prepravnú rýchlosť ako metro (za predpokladu mimoúrovňových križovatiek, prípadne 100 % preferencie).
Ospravedlňujem sa, ak je to príliš dlhé. ?
intony
Pri novom diele musím raziť tunely v celom meste, aby "nehyzdili" povrch, alebo ich ani nie je kde postaviť.
Pri súčasnom stave musím raziť tunely iba v centre mesta, mimo môžem riešiť prostredníctvom mimoúrovňových križovaní.
Mimoúrovňová križovatka stojí 100-500 miliónov.
Ak rátam, že kilometer koľajového razeného tunela by stál miliardu (v skutočnosti je to oveľa viac) kompletná sieť podzemného metra v Bratislave by bola 70-100 miliárd Sk.
Rád by som počul od všetkých ekonómov, dopravných inžinierov, enviromentalistov a teba počul, kedy bude Bratislava na to mať, keďže ste zásadne proti lacnejšiemu a flexibilnejšiemu NS MHD.