Reply on: drink #96527:
Pridávam sa. Som za to, aby sa trať cez Starý most nerealizovala, ako NS MHD v Petržlenke bude slúžiť železničná trať Janíkov dvor - Predmestie, zreogranizuje sa autobusová doprava v Petržalke a Petržalčanov, ktorý budú nadávať na prestupy NDS-BUS vešať rad za radom. ?
intony
Pri novom diele musím raziť tunely v celom meste, aby "nehyzdili" povrch, alebo ich ani nie je kde postaviť.
Pri súčasnom stave musím raziť tunely iba v centre mesta, mimo môžem riešiť prostredníctvom mimoúrovňových križovaní.
Mimoúrovňová križovatka stojí 100-500 miliónov.
Ak rátam, že kilometer koľajového razeného tunela by stál miliardu (v skutočnosti je to oveľa viac) kompletná sieť podzemného metra v Bratislave by bola 70-100 miliárd Sk.
Rád by som počul od všetkých ekonómov, dopravných inžinierov, enviromentalistov a teba počul, kedy bude Bratislava na to mať, keďže ste zásadne proti lacnejšiemu a flexibilnejšiemu NS MHD.