Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tr3mp #96503:
Pokial viem, tak studie metra nie su v podobe platneho koncepcneho alebo systemoveho riesenia dopravy. Pre potreby sucasneho rozvoja mesta ich je potrebne aktualizovat a mierne upravovat. UP ich akceptuje zo zotrvacnosti.

Re #96504 Martin Fundárek: Martin, nechcel som na tvoj prispevok reagovat, ale musim, lebo nehorazne klames.
1. Nikdy som nepovedal, ze som dopravny odbornik, prave naopak.
2. Nic si nevyvratil, prave naopak.
3. Uviedol som tu cely rad odbornych argumentov (ktore som prevzal od inych odbornikov) a jedine co sa s nimi urobilo boli posmesky a urazanie.

Takze sa nehnevaj, ale moja reakcia na taketo spravanie bude taka, ako si zasluzi: ignoracia. Nielen tebe, ale aj dalsim podobnym. Aplikujem biblicke "nehadz perly sviniam, lebo ich rozsliapu". Avsak chapem tvoj (vas) postoj, budovali ste si tu svoj Transport Tycoon a ono to nie kazdy zdiela, ba najde sa aj niekto kto s tym otvorene nesuhlasi a oponuje tomu.
Reply on: Martin Fundárek #96505:
Ak bude interval električiek 15 minút v špičke, tak sa to možno bude dať zvládnuť ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #96416:
2. Nikde som doteraz nečítal, že by trať z Filiálky mala mať duálnu prevádzku. Akási "duálna prevádzka" sa plánuje len v úseku Bosákova-Janíkov dvor, ale zatiaľ nikto z predkladateľov návrhu nevysvetlil, ako si predstavuje zladenie vlakov a električiek. Podľa môjho názoru je to bez použitia oddelených koľají pre vlak a električku nemožné z hľadiska následných intervalov.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #96416:
Ahá, vyvrátil som tvoje názory (dokonca aj v oblasti, na ktorú si podľa svojich tvrdení odborník) a došli ti argumenty, tak nastal čas na urážky? Hej, všetci sme blázni, len ty si lietadlo...
Reply on: Marcelllooo #96500:
Nehovoril som, že ÚP je koncepciou dopravy, aale o návrhu nosného systému tak, ako je zakotvený v ÚP. Dúfam, že uznáš, že trasy NS MHD vznikli na základe štúdií (metra). Lenže Ty tvrdíš, že (okrem iného) všetky štúdie metra boli nekoncepčné ("Vsetko ostatne su len nekoncepcne navrhy alebo ine uvahy.")

Prečo ❓ ?
Reply on: Marcelllooo #96416:
"Trat Filialka - Nivy - Petrzalka bude mat "dualnu" prevadzku. Bud na nej budu regionalne spoje typu S-bahn, ktorre budu riesit primestsku dopravu do mesta a zaroven to bude mestska elektricka." - Máš aj nejakú konkrétnejšiu predtavu? Kde budú stanice? Aké budú intervaly? Aké bude linkovanie? Aká bude prepravná kapacita?
Reply on: Marcelllooo #96500:
Prečo sú platné staré projekty metra, ktoré počítali s mil. Bratislavou? ? Lebo dogma. Lebo metro-fundamentalizmus, ako zvykneš vravievať.
Reply on: tr3mp #96484:
UP mesta rozhodne ziadnou koncepciou dopravy nie je. UP je len funkcne zatriedenie jednotlivych parciel, teda na co sa ta-ktora parcela moze pouzit. Podkladom pre vznik UP mesta su urbanisticke studie, pre dopravu su to dopravno-urbanisticke studie. Co sa tyka sucasnych vyhradenych koridorov, tie boli zapracovane na zaklade DUS a starych projektov metra, ktore su doteraz platne.
Reply on: 810zssk #96489:
Tak toto je fakt asi moj historicky najvacsi preklep/prekuk, pretoze som fak zle precital to iste... To uz mam z toho zblbnutia ako je pol dispecerskeho len "nevideli ste kde je CapaCity?"
Fakt sa Ti za to ospravedlnujem a diki ze si koncil smajlikom ?
Reply on: ufo #96482:
Dosť veľa oddelených koľají, nie?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Sommelier #96399:
Sorry, ale to neviem. Respektíve mám nejaký laický názor, ale nemám ho podložený výpočtami sklonov, dostatočného priestoru a pod., nakoľko nie som odborník v odbore dopravných stavieb. Ale moja predstava je zakopať približne tie okruhy, ktoré má riešiť NDS v meste podľa územného plánu, t.j. Šafko-HlSt-Trnavké mýto-Záhradnícka a Nový most-Nivy-Trnavské mýto-Pionierska. Nemá zmysel zakopávať súčasné trate, tie treba zväčša nechať.
Reply on: drink #96479:
Pracuje sa na tom.
Reply on: Solider #96494:
?
Reply on: intony #96492:
Na Šancovú mi nešahaj 🙂
Reply on: 810zssk #96491:
ŽST Lamač sa nemá rušiť. Pokiˇal viem, rušíť sa má Železná studnička.
Reply on: 810zssk #96401:
Zakopávať a budovať treba električku pod Štefánikovou, Šancovou, na časti Mlynských nív, nie Špitálsku, Obchodnú a Radlinského.
Mimochodom, ked uz sme aj pri tych vlakoch v BA: Ako sa vam pozdava napad zel.zastavky Vrancovicova? V navrhoch mi celkom chyba aj ked som presvedceny ze by sa uzivila. Tym ze sucasna ZST Lamac sa ma rusit a nahradit ju TESCO Lamac by ani nebol problem s prilis velkou blizkostou...
Reply on: intony #96488:
Reagoval som hlavne na riešenie cez Starý most.
Reply on: stevo #96485:
Ehm, poznas rozdiel medzi slovami "zdrzat" a "zdraziet"? 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.