barky:
Najlenivejsie elektricky v Bratislave, typ K2, prezyvany aj kachna ti v pohode vyslapu na Dlhe diely. Tieto elektricky maju navyssi púoveoleny sklon trate tusim 7%. Ale to je pri nasledovnych podmienkach:
- plna kachna
- tlaci pred sebou dalsiu pokazenu (prazdnu) kachnu
- za akychkolvek povezternostnych podmienok
Teda aj za dazda, pri plnej obsaditelnosti a este k tomu tlaceni rovnekej kachny by to mala vyjst. A teraz mi povedz, ako casto tlaci tramvaj tramvaj, este k tomu ze by brala ta co tlaci ludi??? To sa u nas nestava tak casto. Skor je to vynimocne, lebo ked voz tlaci voz, tak su zvycajne prazdne oba. Navyse pochybujem, ze by sa na Dlhe diely vypravovali tie najlenivejsie vozy co mame a ked, tak potom by sa dali upravit ako v Brne, kde su trakcne motory natrvalo zapojene paralelne a nie serioparalelne ako u nas. Spectre vie o com hovorim. Na Dlhe diely by sa pravdepodobne vypravovali vozy T6A5 spolu s linkou 9 Ruzinov - Obchodna - Tunel - Dlhe diely. Tie vozy to vyslapu uz uplne v pohode.
AD Linz:
Ja som sa tou drahou viezol a tusim ma stupanie 10 %. Ale to som bol este maly, takze si to moc nepamatam.
Najlenivejsie elektricky v Bratislave, typ K2, prezyvany aj kachna ti v pohode vyslapu na Dlhe diely. Tieto elektricky maju navyssi púoveoleny sklon trate tusim 7%. Ale to je pri nasledovnych podmienkach:
- plna kachna
- tlaci pred sebou dalsiu pokazenu (prazdnu) kachnu
- za akychkolvek povezternostnych podmienok
Teda aj za dazda, pri plnej obsaditelnosti a este k tomu tlaceni rovnekej kachny by to mala vyjst. A teraz mi povedz, ako casto tlaci tramvaj tramvaj, este k tomu ze by brala ta co tlaci ludi??? To sa u nas nestava tak casto. Skor je to vynimocne, lebo ked voz tlaci voz, tak su zvycajne prazdne oba. Navyse pochybujem, ze by sa na Dlhe diely vypravovali tie najlenivejsie vozy co mame a ked, tak potom by sa dali upravit ako v Brne, kde su trakcne motory natrvalo zapojene paralelne a nie serioparalelne ako u nas. Spectre vie o com hovorim. Na Dlhe diely by sa pravdepodobne vypravovali vozy T6A5 spolu s linkou 9 Ruzinov - Obchodna - Tunel - Dlhe diely. Tie vozy to vyslapu uz uplne v pohode.
AD Linz:
Ja som sa tou drahou viezol a tusim ma stupanie 10 %. Ale to som bol este maly, takze si to moc nepamatam.
si
Pozn: 1. po vystavbe tunela by sa mala patronka dopravne odlahcit a zapchy zmensit
2. trolejbus po nabrezi by bol subeh s elektrickou, toho by sa ale mohlo dat teoreticky vyuzit ako doplnkovej dopravy a vyhadzat z elektrickovej trasy zopar zastavok...
3. Ak by sa nerealizovala elektrickova linka k cintorinu slavicie udolie (tiez nie najidealnejsi teren pre kolajove trate), dalo by sa sem potom natiahnut troleje a zatrolejovat linku 31.