KLF: no nic proti trolejbusom, ale tie maju niektore podstatne nevyhody voci elektrickam. Najma je to nizka prepravna kapacita, nemoznost (alebo velmi tazka dosazitelnost) vlastneho telesa, tym padom dosiahnutia nezavislosti od ostatnej dopravy (resp. zlozita preferencia t-busov).
Tym vsak nechcem povedat, ze ich netreba pouzivat. Ja by som nimi iba nahradozoval busovu dopravu, kam nemozu eliny, pripadne menej vytazene linky (oproti elinam) a hlavne by sluzili (spolu s busmi) ako napajace k rychlodraznej eline. A busy by som nechal do iba fakt okrajovych casti, kde nema ekonomicky vyznam tahat vedenie pre tbusy, ci eliny.
Tym vsak nechcem povedat, ze ich netreba pouzivat. Ja by som nimi iba nahradozoval busovu dopravu, kam nemozu eliny, pripadne menej vytazene linky (oproti elinam) a hlavne by sluzili (spolu s busmi) ako napajace k rychlodraznej eline. A busy by som nechal do iba fakt okrajovych casti, kde nema ekonomicky vyznam tahat vedenie pre tbusy, ci eliny.
Tie by sa mali rozvijat rovnako ako elektricky a nahradit dalsie autobusove linky. HLAVNE (a to snad ako prve) na Zeleznu studnicku. Ako sorry, ale mam prirodu rad... A ak by neslo zaviest elektricky na Dlhe diely, rozhodne by tam mali ist trolejbusy.
.
Martin Fundárek
Električka v dokoch (DLR - Docklands Light Railway) bola otvorená v roku 1987 ako novostavba. Okrem toho majú električky v Croydone, tie začali v roku 2000 (http://www.londontransport.co.uk).