Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: marian555 #82487:
Pride mi to zbytocne. Akosi som stale nepochopil efekt (snad okrem toho ze by ludi konecne napadlo ist cez podchod). Navyse by sa musel upravit aj podchod a naklady a komplikacie by neboli umerne efektu
Reakcia na: hoppusmark #82480:
Trnavské a zakopanie:
Súhlasím, že výhodne by bolo zakopať eliny a to nie len smer Vajnorská ale i na Ružinov. Nielen že by sa nezdržovali ale aj podchod by mohol mať väčšie využie, ktoré by tak slúžilo ako prestupná stanica. A mohla by tam byť konečne aj odbočka z Ružinova na Jurák ?
Reakcia na: marian555 #82483:
ZV: Zbytocne platenie vodicov navyse? Ono, ak by aj ta L2 vypadla, tak dispecer moze na obratisko zarevat info o tom ze bud:
- nejaky bus robia NAD (iduci do vozovne)
- mozu pouzit N53
Reakcia na: marian555 #82483:
Pozri si moj dodatok 😉
Lenze na Trnavskom su obcas zapchy aj teraz ked tam nie su chodci.. vid fotka.. a tie by sa este viac predlzili.
Reakcia na: Max #82368:
Ja by som povedal v réžii politických nominantov.
Re #82420 S499.1023: Tak potom prečo to o dlhšej životnosti tvrdia aj kompetentní a píšu občas aj v nejakych časopisoch o doprave?
Re #82427 hoppusmark: Neviem ako je to objektívne, no subjetkívne mám ten dojem. A to porovnávam 14 Tr a Ik 415, resp. TAM, ktoré mi chodia popod okno cez napäťové výluky, teda vozy možno o generáciu mladšie ako 14 Tr.
Reakcia na: 810zssk #82470:
Veď o Patrónke som nič nevravel ?
Na Trnavskom by to malo byť tak, že chodci by mali zelenú len vtedy, keď na Križnú nič nejde, keď majú autá na Šancovej smer Trnavská zelenú. ? Takže by neboli žiadne zápchy.

Re ZV: Tak ak správne rozumiem: Boli tam dve ZV, jedno išlo preč, teda buď skončilo službu a tak išiel skôr aby bol pred L2, ktorá by ho spomalovala alebo išlo hradiť.
Druhé tam tak či tak ostalo a išlo až po tvojej poslednej L2, tak neviem v čom je problém??? ❓
Otazka: Kto presne moze jazdit v BUS pruhu? Hociaky BUS? Musi prepravovat cestujucich? Alebo len MHD?
Reakcia na: hoppusmark #82480:
Praveze realnejsie vidim zakopanie trate do Ruzinova, kedze tam bude prekladka. Neviem, Trnavske by som nezakopaval..
Reakcia na: 810zssk #82479:
Nemyslim celu siet. Jednoducho zakopat trat iba pod Racianskym a Trnavskym mytom... Nieco na sposob podjazdu (ako je na Hodzovom namesti) s tym rozdielom, ze by prave v tom podjazde bola zastavka.. No a tym, ze by bola zastavky priamo pod krizovatkou, bol by k nej mozny vstup zo vsetkych ulic(smerov)

A na Trnavskom by som zakopal len trat smerom na Vajnorsku, trat do Ruzinova by mohla zostat na povrchu.. Tym by sa zvacsil priestor pre nastupistia na povrchu a teda aj elektricky by mali vacsi prejazdny profil (nie ako teraz, ked to tam je totalne natesno)
Reakcia na: hoppusmark #82477:
Myslis zakopat celu siet? Zabudni. Co sa tyka Racka - keby bola prakticky jedina doprava a mala by prednost pred chodcami (nieco na styl Obchodnej) tak by to bolo vcelku OK.
Reakcia na: hoppusmark #82477:
Že čaká to nie je až taký problém... ja by som Šancovú zakopal pod zem (čiže spojenie od Nagyszombat vám smerom na Karpatska útca s odbočením na ul. Mýtnu a ešte z druhej strany odbočenie na Legionársku ulicu).
Reakcia na: 810zssk #82475:
Ja by som skôr zakopal pod zem eliny..
Ale samozrejme nie hlboko, ale tesne pod povrch, aby sa nemuselo dlho fárať do podzemia... To isté na Račku.. A elina by tak nemusela čakať na semaforoch...
Reakcia na: Solider #82472:
V pripade nenastriekania zebry sa tam nema davat znacka, ale zabranit chodcom aby tade behali
Reakcia na: Solider #82473:
Idealne by sa cela krizovatka zakopala pod zem a hore by jazdili len eliny a rozsiril by sa tam park, ale to je drahe, nerealne atd..

Re #82474 hoppusmark: To je zas pravda.. ale pravda je aj ze bezpecnost je v socikovych krajinach lepsia..
Reakcia na: 810zssk #82470:
No ale Lukašenka za prezidenta by som teda nechcel... To budem mať radšej podchod bez kamier ?
Reakcia na: 810zssk #82470:
Podchod síce nie, ale podjazd áno...
Reakcia na: drome #82469:
Čiže v prípade, ak by mal magistrát o tento problém záujem, tak je jednoduchšie nastriekať zebru na asfalt a označiť to značkami A11 (v prípade nenastriekania zebry A12) a neskôr asfaltový spomaľovák, alebo značka D6a na reflexnom podklade.
Ad Re #82444 - tam = na Trnavskom myte pri zastavke.
Reakcia na: Solider #82442:
To bolo myslene ironicky.

Re #82443 marian555: No ved ide o to ze tesne (asi minutu) pred nou islo prec este jedno ZV, ktore ju mohlo hradit.

Re #82444 marian555: A cez Patronku prejdes ako? Prechod tam nema logiku, este viacej by vytvaral zapchy, zablokovala by sa aj krizovatka a boli by sme happy.

Re #82445 richardhudec: Ja mam tiez volaco s nohou (krivam, dnes s tym idem k doktorovi) a akosi mi nerobi problem ist cez podchod. Prebieham vylucne vtedy ked vidim ze nic nejde, nie cez rannu spicku. Vtedy pekne cez podchod..

Re #82447 Solider: To je problem druhy - bezpecnost v podchodoch. Bud kamery, alebo hliadky. Toto ma fascinovalo v Bielorusku. Tam mas vsade v podchodoch policajtov a mozes tade chodit bez strachu.

Re #82452 Ike: Ja ti to tvrdim. Praveze su z jednej serie a tak tam moze byt kludne chyba.

Re #82459 drome: Presne tak. Minule sa nam pod auto vrhol chalan so sluchadlami na usiach, tesne sme pred nim zastavili (to sme isli 20!) a on si dalej ide kludne a ani sa neobzrie. Chodci si behaju ako chcu, hlavne ze tu mame jastrabov, jablka a citrony ?

Re #82462 hoppusmark: Samozrejme, to je problem. Ale rozhodne ma to neprinuti aby som sa vrhol pod auto a nechal sa zabit.

Re #82465 Solider: Na Racku by sa podchod hodil aj ked dnes uz asi nie je zrealizovatelny.
Reakcia na: Solider #82467:
ľudia tam prechádzajú stále 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.