No lebo SADisti tam dost casto jazdia a nebol som si isty ci mozu.. nie je definovana mestska hromadna doprava? Pretoze potom aj SADka moze byt mestska doprava ak stoji v meste aspon dva krat..
Lenze zakopanim elin by si nic neziskal. Tu neslo o to "zakopme nieco, podme sa rozhodnut co", ale o odstranenie dopravy z myta. A keby tam auta ostali nema to zmysel
Tie zápchy keď tak bývaju kvôli zlému prejazdu križovatkou Križna-Karadžičova.
Re #82486 810zssk: Nerozumiem ti? Čo ti vadí??? Najprv ťa štve že prečo išlo to ZV skôr ako tvoja L2, že malo ostať a mohlo prípadne hradiť tvoj spoj aj keď druhé ZV tam ešte bolo. A teraz že načo tam boli, že či to nie je zbytočné platenie vodičov????
Okrem toho NAD by nemoholi robiť vodiči idúci do vozovne, pretože to by museli mať dáke prestávky (tak mi totu bolo vysvetlované na podobnom príklade z Dúbravky).
Pride mi to zbytocne. Akosi som stale nepochopil efekt (snad okrem toho ze by ludi konecne napadlo ist cez podchod). Navyse by sa musel upravit aj podchod a naklady a komplikacie by neboli umerne efektu
Trnavské a zakopanie:
Súhlasím, že výhodne by bolo zakopať eliny a to nie len smer Vajnorská ale i na Ružinov. Nielen že by sa nezdržovali ale aj podchod by mohol mať väčšie využie, ktoré by tak slúžilo ako prestupná stanica. A mohla by tam byť konečne aj odbočka z Ružinova na Jurák ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk