Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: marian555 #82483:
ZV: Zbytocne platenie vodicov navyse? Ono, ak by aj ta L2 vypadla, tak dispecer moze na obratisko zarevat info o tom ze bud:
- nejaky bus robia NAD (iduci do vozovne)
- mozu pouzit N53
Reakcia na: marian555 #82483:
Pozri si moj dodatok 😉
Lenze na Trnavskom su obcas zapchy aj teraz ked tam nie su chodci.. vid fotka.. a tie by sa este viac predlzili.
Reakcia na: Max #82368:
Ja by som povedal v réžii politických nominantov.
Re #82420 S499.1023: Tak potom prečo to o dlhšej životnosti tvrdia aj kompetentní a píšu občas aj v nejakych časopisoch o doprave?
Re #82427 hoppusmark: Neviem ako je to objektívne, no subjetkívne mám ten dojem. A to porovnávam 14 Tr a Ik 415, resp. TAM, ktoré mi chodia popod okno cez napäťové výluky, teda vozy možno o generáciu mladšie ako 14 Tr.
Reakcia na: 810zssk #82470:
Veď o Patrónke som nič nevravel ?
Na Trnavskom by to malo byť tak, že chodci by mali zelenú len vtedy, keď na Križnú nič nejde, keď majú autá na Šancovej smer Trnavská zelenú. ? Takže by neboli žiadne zápchy.

Re ZV: Tak ak správne rozumiem: Boli tam dve ZV, jedno išlo preč, teda buď skončilo službu a tak išiel skôr aby bol pred L2, ktorá by ho spomalovala alebo išlo hradiť.
Druhé tam tak či tak ostalo a išlo až po tvojej poslednej L2, tak neviem v čom je problém??? ❓
Otazka: Kto presne moze jazdit v BUS pruhu? Hociaky BUS? Musi prepravovat cestujucich? Alebo len MHD?
Reakcia na: hoppusmark #82480:
Praveze realnejsie vidim zakopanie trate do Ruzinova, kedze tam bude prekladka. Neviem, Trnavske by som nezakopaval..
Reakcia na: 810zssk #82479:
Nemyslim celu siet. Jednoducho zakopat trat iba pod Racianskym a Trnavskym mytom... Nieco na sposob podjazdu (ako je na Hodzovom namesti) s tym rozdielom, ze by prave v tom podjazde bola zastavka.. No a tym, ze by bola zastavky priamo pod krizovatkou, bol by k nej mozny vstup zo vsetkych ulic(smerov)

A na Trnavskom by som zakopal len trat smerom na Vajnorsku, trat do Ruzinova by mohla zostat na povrchu.. Tym by sa zvacsil priestor pre nastupistia na povrchu a teda aj elektricky by mali vacsi prejazdny profil (nie ako teraz, ked to tam je totalne natesno)
Reakcia na: hoppusmark #82477:
Myslis zakopat celu siet? Zabudni. Co sa tyka Racka - keby bola prakticky jedina doprava a mala by prednost pred chodcami (nieco na styl Obchodnej) tak by to bolo vcelku OK.
Reakcia na: hoppusmark #82477:
Že čaká to nie je až taký problém... ja by som Šancovú zakopal pod zem (čiže spojenie od Nagyszombat vám smerom na Karpatska útca s odbočením na ul. Mýtnu a ešte z druhej strany odbočenie na Legionársku ulicu).
Reakcia na: 810zssk #82475:
Ja by som skôr zakopal pod zem eliny..
Ale samozrejme nie hlboko, ale tesne pod povrch, aby sa nemuselo dlho fárať do podzemia... To isté na Račku.. A elina by tak nemusela čakať na semaforoch...
Reakcia na: Solider #82472:
V pripade nenastriekania zebry sa tam nema davat znacka, ale zabranit chodcom aby tade behali
Reakcia na: Solider #82473:
Idealne by sa cela krizovatka zakopala pod zem a hore by jazdili len eliny a rozsiril by sa tam park, ale to je drahe, nerealne atd..

Re #82474 hoppusmark: To je zas pravda.. ale pravda je aj ze bezpecnost je v socikovych krajinach lepsia..
Reakcia na: 810zssk #82470:
No ale Lukašenka za prezidenta by som teda nechcel... To budem mať radšej podchod bez kamier ?
Reakcia na: 810zssk #82470:
Podchod síce nie, ale podjazd áno...
Reakcia na: drome #82469:
Čiže v prípade, ak by mal magistrát o tento problém záujem, tak je jednoduchšie nastriekať zebru na asfalt a označiť to značkami A11 (v prípade nenastriekania zebry A12) a neskôr asfaltový spomaľovák, alebo značka D6a na reflexnom podklade.
Ad Re #82444 - tam = na Trnavskom myte pri zastavke.
Reakcia na: Solider #82442:
To bolo myslene ironicky.

Re #82443 marian555: No ved ide o to ze tesne (asi minutu) pred nou islo prec este jedno ZV, ktore ju mohlo hradit.

Re #82444 marian555: A cez Patronku prejdes ako? Prechod tam nema logiku, este viacej by vytvaral zapchy, zablokovala by sa aj krizovatka a boli by sme happy.

Re #82445 richardhudec: Ja mam tiez volaco s nohou (krivam, dnes s tym idem k doktorovi) a akosi mi nerobi problem ist cez podchod. Prebieham vylucne vtedy ked vidim ze nic nejde, nie cez rannu spicku. Vtedy pekne cez podchod..

Re #82447 Solider: To je problem druhy - bezpecnost v podchodoch. Bud kamery, alebo hliadky. Toto ma fascinovalo v Bielorusku. Tam mas vsade v podchodoch policajtov a mozes tade chodit bez strachu.

Re #82452 Ike: Ja ti to tvrdim. Praveze su z jednej serie a tak tam moze byt kludne chyba.

Re #82459 drome: Presne tak. Minule sa nam pod auto vrhol chalan so sluchadlami na usiach, tesne sme pred nim zastavili (to sme isli 20!) a on si dalej ide kludne a ani sa neobzrie. Chodci si behaju ako chcu, hlavne ze tu mame jastrabov, jablka a citrony ?

Re #82462 hoppusmark: Samozrejme, to je problem. Ale rozhodne ma to neprinuti aby som sa vrhol pod auto a nechal sa zabit.

Re #82465 Solider: Na Racku by sa podchod hodil aj ked dnes uz asi nie je zrealizovatelny.
Reakcia na: Solider #82467:
ľudia tam prechádzajú stále 🙂
Reakcia na: Solider #82467:
Cez podchod v prípade, že chcem ísť na druhú stranu cesty (Vajnorská, alebo Šancová).
Reakcia na: drome #82466:
Veď tomu samozrejme všetci rozumieme.. ale ty si tvrdil, že chodci prechádzajú cez cestu, aj keď majú podchod. Myslím si, že keď sa pozrieš na ľavú stranu (odkiaľ idú autá) a nič nevidíš, tak môžeš prejsť tie tri - štyri metre cez cestu. Osobne ja cez podchod prechádzam cez PD len keď svieti slnko, alebo ide ešte veľa ľudí... po 20h je to riskantné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.