Podchod je tam kvôli tomu, že tam máš silné prúdy áut, ku tomu ešte aj električky a pochybujem, žeby ten semafór stíhal... i keď pri pomyslení, že Račko je ešte väčšie a tam balšoj socialističnij soudruzi nevybudovali podchod...
Chodci sú nedisciplinovaní? Ver tomu, že ak by boli svetelné križovatky nastavené správne a nepreferovali by totálne iba autá, tak by sa 95% chodcov správalo disciplinovane...
Stačí sa ísť pozrieť na prechod na Kamennom námestí (chodci majú zelenú asi 30 sekúnd, autá a električky asi 5 minút, pričom elektr. a autá majú zelenú aj vtedy, keď vôbec nič nejde, teda tú zelenú nepotrebujú).. Totižto nikto tam po zaslepení Nám.SNP signály nezmenil....
Alebo taký prechod pri Novom moste cez Nábrežie: autá majú zelenú tiež asi 5 minút, chodci 30 sekúnd... Už o tom niekto písal do bratislavských novín, a aj tak sa nič nezmenilo.. a tie autá tam majú zelenú aj vtedy, keď ju nepotrebujú... Proste z tých 5 minút potrebujú autá zelenú 3 minúty, zvyšné 2 minúty je cesta prázdna, žiadne autá.. Čo robia chodci? Samozrejme, že idú na červenú.. A ja tiež.. A naštvalo ma to už veľakrát...
ak bude zelená vlna no problem.ale chodci sú aj tak nedisciplinovaní,veľakrát i na prechode s dopytom prechádzajú na červenú a problém sa neodstráni,poprípade zatlačia dopyt,ale prejdú na červenú a potom autá zbytočne stoja pred prázdnym prechodom.
Preco kazdych 50 metrov????
Staci aby bol prechod na tom rohu a semafor by bol nastaveny tak, ze ked nejdu ziadne auta cez krizovatku, mali by zelenu chodci a zas ked maju vlnu auta, tak by chodci stali.
Bolo by to +/- tak ako na Riviere, aj ked tam by sa to dalo este hodne vylepsit.
hej na tej fotke stoja,ja som tam minule skoro skolil babku.oči som mal až na prednom skle a to je bežnejší jav ako obchádzať stojace autá.daj návrh,nech je tam prechod aj so semaforom
Jazdene? Ako kde? Mas pocit, ze predtym jazdili niekde dlhe roky prisli do zavodu, tam im namontovali nove tachometre, trochu ich umyli a prestavali na pohon na zemny plyn? Bolechowo nie je Zliner.
Su to viac-menej prototypy. Celkovo sa SU 15 CNG vyrobilo 23! Jeden druhej generacie jazdí v KE a zbytok tretej generacie tu v Bratislave. ?
Never tomu, ze keby na taku podrobnu prehliadku mali ist aj ine autobusy, tiez by sa nieco take nenaslo.
Ak si si nevšimol tak na tej fotke autá STOJA, čiže je tam zápcha, a preto ľudia prechádzajú pomedzi autá..
Asi ťažko by si chodci mohli vynucovať prednosť pred autami idúcimi 40-60km/h....
Okrem toho aj ja tam takmer vždy prechádzam cez cestu, ten podchod je obchádzka, je špinavý atď...
A už som tam prechádzal aj presne v takej zápche, ako je na fotke...
nechce sa mi verit ze ten nakup prebehol v poriadku.... ano uznavam aj pri kupe auta sa moze stat ze sa kupi nepodarok... ale z 22 autobusov 22 nepodarkov? nech mi niekto netvrdi ze tie busy neboli druhotriedne a jazdene
to akceptujem ako pravdeopdobnosť.ale nesúvisí s premávkou.keby chodci počkali,kým prejdú autá,tak nemám nič proti,ale oni si vyslovene vynucujú prednosť pri prechádzaní.a podľa zákona 315 je jasne definované,kto kadiaľ môže chodiť.
Trnavské mýto:
Hluposť ľudí ktorí tade prechádzajú je že nepočkajú kým bude voľno, kým prejde vlna aút.
Nakoľko som tade chodil každý deň a teraz už len občase (raz týždenne), tak viem povedať že po vlnách z Trnavskej a potom z Vajnorskej je dlho voľno, kedy je možné prejsť bez kolízie s autom.
Až raz ho nejaká partia homelesákov, alebo nadrbaných pankáčov zloží v podchode... tak radšej podchodom už nepôjde...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider