S499.1023 Iguuurek: Jak som dnes robil 9nu, som tak uvazoval nad tymi vlecnakmi - no ked to nie je hnane tak to sklbe, trha, hadze... Ale co keby bol spoj medzi vlecnakom a taznym vozom odpruzeny ? Proste by spriahadlo na vlecnaku bolo odpruzene, tym by sa stlmili "záškuby"
pri rozjazde a brzdeni. Co Ty jakozto odbornik na vsetko na to ? 
Ale vazne... toto by mohlo riesit tie sklbania vlecnaku. Ovsem neriesi to adheziu pri stupakoch...


Ale vazne... toto by mohlo riesit tie sklbania vlecnaku. Ovsem neriesi to adheziu pri stupakoch...
Mike
Ten počet 12 vozov je vypočítaný na L33 s tým, že ráno sa bude chodiť častejšie pod most a možno aj pobede sa bude chodiť pod most ako 133 a L32, tam sa počíta tušim s 20 min intervalom - 4 vozy špička ako bolo pôvodne do sept 2006 u TAMov. (aj tak vzrastie hodinová kapacita dnes 4x sólo potom 3xkĺb) a záložný bude voz, možno 2. Tým sa podarí vylúčiť úplne autobusy z DD a čiastočne aj z Kramárov. Tam chýba ku šťastiu obojsmerné trolejové veenie na Patrónke a nebude treba 22 k NOU, lebo to zvládne 212 obojsmerne cez Patrónku ?