Reakcia na: ivanbuto #71159:
problem je, ze slovensko a aj tie dalsie krajiny maju tak mizernu siet vysieho radu, ze je logicke, ze sa na to budu sustredovat peniaze.inak na dialnice ma ist vratane spolufinancovania z EU len 40 miliard a asi 30 miliard ide na rychlostne komunikacie. co je docela nizke cislo. nariklad v roku 2006 islo zo vsetkych zdrojov (SR, NDS, EU + uvery) asi 24 miliard korun.
slovensko je dokonca na tom tak zle, ze kopu usekov, kde by bolo treba dialnice sa riesia v podstate len ako cesty prvej triedy (polprofil), ale aj to pomoze.
a bez dialnic aleo aspon dobrych ciest ti vela investorov nedojde

SDX
Re #71110 Palo1987: Pokial viem slovenska ekonomika rastie omnoho rychlejsie ako ceska.. ale problem nie je v peniazoch.. problem je v tom ze na magistrate nie je nikto kto by mal zaujem nieco robit.. keby niekto chcel poziada sa o podporu z eurofondov... lenze sa obavam ze niekto by to mohol zneuzit a aj ked nie tak su vsetci na obede
Re #71113 eripmav: Ako je potom mozne ze Praha dostala par miliard na metro?
Mimochodom nema niekto tusenie preco linka 68 jazdi tak casto ako jazdi? Dnes som isiel z Racka na Bajkalsku (tato cesta sa da spravit 5 linkami).. ked som na Racko prisiel prave mi zdrhla 63 (plna).. kym mi dosla 61 (plna) tak prisli dve 68-ky, pricom v nich boli po odchode z Racka max. traja ludia.. Jazdi po petrzke plnsia, alebo preco chodi tak casto? Neuvazuje sa o skrateni nech nevozi vzduch?