Reakcia na: Chicco #70326:
to čo je uvedené v "P.S." vyvolalo úsmev na mojej tvári a dovolím si o tom pochybovať; ?
čo sa týka maximálnej rýchlosti električiek, tú by predsa mal určiť výrobca (ten ju určil na 60 km/hod.), ďalej, rýchlosť je tiež závislá od stavu trate, myslím si, že na mnohých miestach to vydá aj na 60-70 km/hod.
neviem, ale nejaké výrazne dôsledky a vplyv na brzdy tiež nevidím, veď eletrička brzdí nielen mechanicky aj eletrodynamicky; ina, vidˇrýchlosť určená výrobcom...
čo sa týka predpisu: nie je dobre z nejakého predpisu robiť dogmu, život a vývoj napreduje ďalej
btw: ako to bude potom s rýchlodráhou v Petržalke, to tam tiež pôjde elina max. 50 km/hod.?
aquila
asi najsrandovnejsia bola odpoved, co vsetko mesto chce nasledujuce 4 roky kupit ...
"A. Ď.: Plánujeme nákup vozidiel -električiek, autobusov, trolejbusov, duobusov na Dlhé diely."
nevedel som ci sa mam rehotat, alebo plakat.
"A. D.: Ak sa v rámci medzinárodného projektu ten tunel vybuduje, bude sa využívať najmä na účely železnice... Je však možné, a o tom sme práve pred mesiacom rokovali so zástupcami ministerstva dopravy, že by aj Bratislava mohla cezeň pustiť mestské električky."
neviem s kym rokovali, ale bol by som naramne zvedavy, ako chcu mesto cez ne pustat elektricky ... ze by to prekradali na vozne ?
"A. Ď.: Ak hovoríme o rýchlej električke, hovoríme predovšetkým o jej preferencii. Pre mesto nejestvuje iný systém, ktorý by sa dal vybudovať bez toho, aby sme mali k dispozícii 130 miliárd korún."
neplati ani jedno, ani druhe. jednak preferencia neexistuje, prave naopak. a uvodny system by nestal 130 miliard korun. od hlavnej stanice po janikov dvor by to bez suprav stalo zhruba 15 miliard korun