Reakcia na: Chicco #70326:
e #70326 Chicco, ja sa v týchto veciach (ako predpisy, jazdné vlastnosti vozidiel) nevyznám, aj preto som napísal myslím. Ale ako vidím v max. rýchlosti som sa nemýlil. Zas som sa nejako previnil..Len tak na okraj. Môže má každý virtuálne zahrabať pod čiernu zem, že je to kontrolované a vyvodzované dôsledky atď. Pri ceste modernizovanou súpravou T3, vodič dosiahol medzi Lafranconi a PKO rýchlosť 71 km/h. Škoda, že si číslo vozov nepamätám. A možno to len zle ukazovalo...
Ďalej, keď kadekto z magistrátu a DPB chváli, že nové petržalské električky budú môcť dosiahnuť rýchlosť 70-80 km/h, je to proste informácia nahovno. ?

aquila
realita je taka, ze projekt, ktory isiel na ministerstvo bol len usek bosakova - janikov dvor. navyse ten projekt je docela zly. su tam vlastne len tri varianty, ktore su kazdy v niecom zly a v niecom dobry.
neni tam rozumne skombinovanie tychto variantov, ktorych kombinaciou by bolo mozne vyrazne zvysit efektivitu investovanych penazi.
mesto doteraz nema spracovane komplexnu studiu a vyhlad na 15-20 rokov, ako dalej s touto stavbou.
v konecnom dosledku nema ani vyriesene ako cez dunaj.
povazujem trestudhodne, ze mesto ani len neuvazuje o eurofondoch, ked praha ma uz teraz istych cca 12 miliard skk na metro z EU v rokoch 2007-2013.
mesto aktivne ignoruje az bojkotuje projekt filialka a nevyuzije prilezitost urobit poriadnu integrovanu dopravu, ze sa vzda mylienky metra a urobi poriadnu elektricku dopravu so zakopanim v ramci CMO a vyuzitim aj tohto projektu filialka, ktory by mohol preniest na seba obsluznost.
hovorim, ZSR boli docela naklonene aj urobit zastavky aj medzi filialkou a petrzalkou (nivy, dostojevskeho, petrzalka centrum + este jedna, ktoru si z hlavy nespomeniem).
takze asi tak.
proste zhrnul by som to asi tym, ze bratislave absolutne chyba akakolvek koncepcia rozvoja dopravy.