Reply on: m@rtin #70314:
To nie je len pocit z centra, ale z celého mesta. ? Jejda, nehádajme sa o slovíčka! Tak počet ĽUDÍ PRÍTOMNÝCH V MESTE POČAS PRACOVNÉHO DŇA sa šplhá k sedmi stům tisícům. No a pretože sa tu bavíme o doprave, je to doležitý údaj. Či tu aj reálne bývajú može zaujímať akurát tak bytových štatistikov... ?
aquila
asi najsrandovnejsia bola odpoved, co vsetko mesto chce nasledujuce 4 roky kupit ...
"A. Ď.: Plánujeme nákup vozidiel -električiek, autobusov, trolejbusov, duobusov na Dlhé diely."
nevedel som ci sa mam rehotat, alebo plakat.
"A. D.: Ak sa v rámci medzinárodného projektu ten tunel vybuduje, bude sa využívať najmä na účely železnice... Je však možné, a o tom sme práve pred mesiacom rokovali so zástupcami ministerstva dopravy, že by aj Bratislava mohla cezeň pustiť mestské električky."
neviem s kym rokovali, ale bol by som naramne zvedavy, ako chcu mesto cez ne pustat elektricky ... ze by to prekradali na vozne ?
"A. Ď.: Ak hovoríme o rýchlej električke, hovoríme predovšetkým o jej preferencii. Pre mesto nejestvuje iný systém, ktorý by sa dal vybudovať bez toho, aby sme mali k dispozícii 130 miliárd korún."
neplati ani jedno, ani druhe. jednak preferencia neexistuje, prave naopak. a uvodny system by nestal 130 miliard korun. od hlavnej stanice po janikov dvor by to bez suprav stalo zhruba 15 miliard korun