Reakcia na: S499.1023 #63738:
1)
- napríklad zmena z 15 minút na 11 minút bude stačiť ?
- a keď sa chceme dostať k riešeniu prímestskej (kde sa dá) koľajovej dopravy (Vajnory, DNV, Biskupice), to uskutočníme a prepravíme po čom ?
2)
- nedávno ich na Račianskej ešte zužovali. A je mnoho miest, kde nie sú rozšíriteľné, pokiaľ neposunieš - cestu, chodník, osvetlenie a plot + nekúpiš pozemok. Čo je dramaticky jednoduché, ale dajme tomu, že OK.
- automobilová doprava je na všetkých radiálach závislá od križovania s električkovou traťou. Preferencia vo chvíli keď auto stojí v koľajisku - nepomáha. Necháš autá obchádzať dvojnásobne vzdialenosti po podjazd ?
- alebo vytvorením preferencií typu botanická po celej dĺžke - ďakujem - ešte si pridaj odbočovacie jazdné pruhy a ďalšie semafory
3) Jo, postav sa na Pavlák a do prestupu na muzeu - to sú ľudia širšieho centra - ak tým myslíš cca okruh Anděl, Mustek, Florenc, Flora, I.P. Pavlova, tak to je už tranzitná funkcia - a nie centrum.
4) mestsky okruh by mal byť priamo napojený na električkovú trať s tým, že by na ňom existovali spoločné (4 koľajné) úseky a spoločné stanice s železnicou.
-
S499.1023
Tak po rade:
1) O dosť na to, aby to stačilo.
2) Nehovoril som, že ostrovčeky sú napodstatné. Pýtal som sa ťa, kde konkkrétne sa nachádzajú tie 80 cm široké ostrovčeky bez možnosti rpzšírenia. Tak teda kde???
3) Cesty Pražákov do centra sú čírou pravdou. Pre absolútnu väčšinu z nich širšie centrum je konečnou. Okružná linka NAMIESTO radiálnej by im ani v najmenšom nepomohla.
4) AKO sa po mestskom OKRUHU dsostanem električkou DO CENTRA?