Reakcia na: aquila #59402:
To mas pravdu, ze to moze byt problem. Totiz nestaci mat tie miliardy co na to pojdu, podlozie pod Dunajom je na bratislavskom úseku diametrálne odlisne ako napríklad podlozie vo Viedni alebo v Budapesti. Da sa povedat, ze z celej dlzky toku Dunaja je v tomto ohlade podlozie v Bratislave najproblematickejsie. Uz pri razeni prieskumnych sacht pre metro este za socializmu, boli s tymto velke problemy. Na pokon aj prieskumna sachta pri novostavbe narodneho divadla je dodnes zatopena. Rozpraval som sa s jednym inzinierom, co tieto veci mal v tej dobe na starosti a hovoril, ze to bolo dost nebezpecne, ked razili tu sachtu, ani to vlastne nedokoncili, lebo tam boli obrovske priesaky. Dnes su uz zaiste na trhu nove technologie a tak, ale prirodny charakter sa nezmenil, takze bude to aj dnes asi dost narocne, ale urcite to dako poriesia. ?
tomas1
- ale tá stanica bude už pod zemou a budovať stanicu až v tuneli asi nie je jednoduché.
"pak udělat oblouk pod Petržalkou a na stávající trať by se to napojilo někde na tom rovném úseku z opačné strany (od jihu)."
- presne tak, až na tom rovnom úseku pred ŽST Petržalka. Momentálne mám problém s emailom, ale potom dám na web taký oskenovaný propagačný materiál, čo tu už niekto raz ukazoval, kde je to pekne vidieť - taká staršia štúdia...