Turbo, si: elektricka do lamaca moze ist iba pod zemou. Na povrchu je to totiz bez zrusenia (totalneho) pristupu z mesta po ceste nemozne. Som Lamacan, takze to viem.. Priestor tam jednoducho nie je
Andrej, Pozi: A preco by nemohla elektricka byt ako nosny system, najlepsie napr na radialax mimourovnovy s povedzme 3-4-mi zastavkami v karlovke a lokalnu dopravu robit pomocou busov??
Andrej, Pozi: A preco by nemohla elektricka byt ako nosny system, najlepsie napr na radialax mimourovnovy s povedzme 3-4-mi zastavkami v karlovke a lokalnu dopravu robit pomocou busov??
Turbo
pri tejto vete:
Elektrickova trat v tuenli je uplny extrem: Blokove kolajnice B1 vo velkopolosnych paneloch BKV! Taketo trate su jedym z najhlucnejsich sposobov a sa vobec cudujem, preco su v tuneli, kde sa to este viac ozyva.
som mysle tu trat, ktora je dnes pod hradom a nie tu, ktora by sa mohla postavat. Postavat by sa mala trat s protihlukovymi a protivibrcnymi opatreniami (teraz je jedno ci to bude metro alebo elina)