Pozi: V zasade sa da povedat, ze navrhovana elektricka sa plne vyrovna metru na trase Luky - Stary most. Potom sa to zacina lisit - metro by islo pod zemou a elektricka podla toho realistickeho projektu by pokracovala po trati. Ak by sa vsak nasli prachy, elina by uz pri zostupe z mosta vedela zaliezt pod zem a prejst polobluk cez Nam. SNP a Hlavnu stanicu k Trnavskemu mytu pod zemou. Zalezi to len od toho, kolko penazi sa najde. Elektricka ma aj tu vyhodu, ze najskor to mozes postavit podla projektu a ked sa najde dalsi balik penazi, mozes dodatocne centrum "zakopat" pod zem. Metro by si musel pod zemou postavit cele...
Andrej (Anndy008)
"Komisia na privatizáciu Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) včera vyhodnotila víťazov súťaží v prvých dvoch podnikoch. Francúzsky dopravca Connex Transport, patriaci do globálneho holdingu Vivendi Enviroment zvíťazil v tendri o SAD Bratislava."
dalej najdete v clanku (myslim, ze odkazy nejdu uverejnovat - ale dam to do mojej www.stranky