Reakcia na: Ámos #55958:
nie si preťažený? jedna perla za druhou:"maximalka je na Ruzinovskej trati nejaky 110 km/hod"
... a električka Jamesa Bonda tadiaľ bežne jazdí 110....
"V com je preboha metro mestotvornejsie? V tom ze popiera akukolvek ulicnu zastavbu a v podstate agresivne neguje linie a cele mesto pretina?"
... metro je veľmi agresívne, dokonca nepozorovane žerie malé deti...
Seriózne: ešte som nepočul, že by sa niekto sťažoval na agresivitu podzemného vedenia v tomto ohľade, a že by ľudia túžili pri doprave z bodu A do bodu B dodržiavať uličné čiary. Navyše kúsok vyššie spomínaš, že električka je astronomicky rýchla na rovnej trati, a teraz si zrazu proti tomu, aby takúto trať mala aj v centre?
A keď spomínaš Brno - tam sa práveže projektom podzemného vedenia už zaoberajú.
"Sucasny potencial mesta Bratislava je taky, ze rocne jej ubudne 5 tis. stalych obyvatelov"
... to máš pravdu - lenže napríklad cca štvrtina mojich kolegov trvalo býva v Bratislave, ale trvalý pobyt majú stále mimo nej, a ďalších cca 15-20 percent denne dochádza. Musíš akceptovať, že dnes už je trochu iný režim ako za komunizmu a ľudia nemusia všade nosiť bumážky...
Nehodil by sa ti viac nick "rámos" ? Pouvažuj...
HB real
A ty to chces nechat tak tebe sa dnes nezda ze by centrum bolo prepchate?Pozri sa okolo seba a urcite si si vsimol kolko sa stavia vyskovych budou ako keby sa pretrhlo vrece.Si musis uvedomit,ze nikto z magistratu nemysli aj na to ze ked da povolenie na vystavbu ze to skomplikuje aj ine veci.Napr.velke mnozstvo ludi na jednej kope.Takze neviem ked nie tie tunely tak potom uz asi nic.A este nieco nevrav mi,ze napriklad po dobudovani zony Pribinova by zvladala elektricka taky napor aky tam bude(beriem do uvahy,ze by tadial chodila ele.)a mozem ti napisat dalsie taketo stvrte napr.oproti zony Pribinova na petrzalskej strane ma byt stvrt kde by malo pracovat a byvat okolo 25000 ludi neviem sice v akom pomere ale nachadzat sa tam budu to si tiez neviem predstavit ako sa to bude riesit v doprave.No ale nato asi nas drahy madistrat nemyslel.
A co sa tyka tych voznov.Preco mas urcenu nejaku kôtu?Ved existuju rozne kombinacie napriklad metro nemusi zachadzat az na konecnu takze vyriesime aj intervali.dalsia vec keby bolo aj 3 vgonove a co je natom?To keby mam porovnat metro v Parizi tak by som povedal ze naco sa stavalo metro v Prahe.Neviem ci si bol niekedy v Parizi ale tam maju trochu dlhsie vlaky v Prahe a o dost.Taktiez Londyn neporovnatelne dlhsie vagony.Ja si myslim ze vlaky je to najmensie nastelovat na obsluhu.Najhlavnejsie je aby im nic nevadilo v ceste a aby rychlo a pohodlne prepravili obyvatelov Bratislavy.
?