Reakcia na: aquila #55929:
ak úsekom nazývaš celý úsek na území Petržalky čo už.2.odstavec: Lenže Kamenné nám. bude ďaľšia etapa? A vyžadovalo by to ďaľšie provizórne úpravy.
3. Čo sa týka Kamenného nám. Z Nám. SNP má byť pešia zóna. Takže jediný kolízny smer zostane: Špitálska - Štúrová.
Ale predsa, čo je U6? V podstate rýchlodrážna električka.
čo sa týka tých intervalov: v prvom rade tá kapacita 20000 osôb/hod. je dosť vysoko nadhodnotená.
Trasa C, v CSP uvedené v intervale 1-2 min. http://www.dpp.cz/idos/ZJRRes.aspx?ttInd=1&date=6.1.2006&line=47918|1&from=1914|1&to=818|1&mask=-1&tt=pid
A špičkový interval 4 min. je možno v najmenej vyťaženom úseku celej siete. Konkrétne v stanici Zličín.
Vo Viedni špičkový interval 3-4 min. Takže, čo sa týka kapacít a intervalov, si problematiky neznalý. ALebo si si bral príklad z intervalu viedenskej U2, ktorá, ale nie štandardná svojim trasovaním?
A dlhé ULF má kapacit 313, pri 7 osobách/meter štvorcový, takže vyššiu ako 2*T3.
A to čo tu hovoríš o výhodnosti dlhých súprav v dlhých intervaloch ? ? ? . Predsa moderný prístup je robiť linky s krátkymi intervalmi.
lebo sa tu zasmejem na takych primitivoch ako igorko, galiyosha alebo si (aj ked si ma prekvapil) a rad si podiskutujem s ludmi ako technopol, AAA, drink, yale a X dalsich ..
galiyosha
#55930: "p.s. a co sa mi na tomto projekte tiez nepaci, ze mesto ho prezentuje ako docasny, pricom kazdy vie ze sa jedna o konecny projekt, minimalne prechod cez dunaj a zbytocne blokuje ZSR a hlavne 12 miliard z EU ..."
Dolož tých 12 miliárd z EÚ!
#55809: "taktiez si zisti plan IX. petrocnice a rozpocet federalneho zhromazdenia na rok 1990. to len aby si si nasiel zopar tebe vecne chybajucich faktov."
Okrem toho, že "Rozpočet Federálneho zhromaždenia" je niečo ÚPLNE INÉ, než máš zjavne namysli, opäť: Dolož!
Pokiaľ ani len TOTO nedokážeš dôveryhodným externým zdrojov, pre mňa si a naďalej zostaneš obyčajným luhárom.