Reakcia na: si #55560:
Ten tunel sa ide stavat. Asi si nezachytil info tu na webe aj s linkom. Cele by to malo stat 14 mld, je tam ten tunel popod centrum BA z filialky po ZST Petrzalka, trat na letisko, elektrifikovanie nejakej trate, a este nieco. Robit sa to bude tak ci tak, unia vraj povedala ze to zafinancuje a stavat by sa malo zacat 2008 a koniec by mal byt 2012 tusim. Mala by dat 80 %.Ad Minibus: Preboha vybavenie ziadosti na prestavbu nemoze stat viac ako 100.000 a to strasne prehanam. Skutocne by som rad vedel za kolko to kupila Ostrava.
Re #55562 Ámos: V tej dvojke sorry ma to vyzerat takto
2. V čom je tunel viac konečne riesenie ako most?
si
mesto ten most bude _MUSIET_ v dohladnej dobe rekonstruovat bez ohladu na to ci tam neaka elektricka pojde alebo nie, takze zabudni nad uvahamy typu ze ked to pojde tunelom, bude to "len" o 2 - 2.5 mld. drahsie (bude to drahsie o plnu cenu toho tunelu)
"nerozumies, ze zeleznice musia robit tak ci tak dva tubusy ? ze prispenim mesta by sa urobili tiez dva tubusy, len nie jednokolajove ale dva dvojkolajove? ze je to lacnejsie ?"
nemam ten dojem (ale mozem sa myslit) zeby bolo pre zeleznice _nevyhnutne_ viest novu trasu z petrzalky na filialku; myslim ze kapacita trate cez pristavny most bude este dlho postacovat a jej trasovanie pre tranzitnu dopravu nie je niako nevyhovujuce... jedinou vyhodou toho navrhu je omnoho lepsia dostupnost ZST filialka oproti ZST nove mesto pre ludi; takze by (mozno) odpadla uvratova premavka ICciek z viedne do KE cez hlavnu stanicu. (na druhej strane uvrati by sa dalo vyhnut aj vedenim vlakov cez marcheg a tam by to inac aj omnoho viacej pytalo nieco ako dobudovanie 3 kolaje na trati 110 a tusim aj elektrifikacia trate na marcheg)