Reakcia na: aquila #55558:
Takze takto, odputajme sa od vsetkych financii, uzemnych planov, ZSR a podobnych zalezistoti a vysvetli prosim:
1. V čom je tunel lepši ako most?
2. V čom je tunel viac konečne riesenie ako tunel?
3. Preco je potrebne dat o niekolko miliard viac (hlavne ak na to nemame)?
Prosim len fakty, nie ziadne domienky a osobne pocity.
Posledna vec je, ze ono sa uz 1 mld. vyhodila za projekty ale tie su nepouzitelne. Takze o tom tu nehovor. Ty nechces staviat na zaklade starych vykresov (ono to ani nie je mozne, lebo normy sa nam za tych 18 rokov zmenili) ale ked uz je takmer hotova projektova dokumentacia na reko stareho mosta ju chces zahodit a robit novu na tunel so ZSR.
Zrazu to uz je kralikaren a medzi panelakmi nie je dostatok miesta... No toto, ako sa nazory rychlo obmienaju.
aquila
nerozumies, ze zeleznice musia robit tak ci tak dva tubusy ? ze prispenim mesta by sa urobili tiez dva tubusy, len nie jednokolajove ale dva dvojkolajove? ze je to lacnejsie ?
ze nemas paru o tom ze rekonstrukcia starho mostu bude stat 1 - 1,5 miliardy korun. a mesto keby mozno dalo 2-2,5 miliardy navyse tak bude mat konecne riesenie pre MHD ?
ze BA tunel nepotrebuje, je chore zmyslanie
nepochpil si ze EU da na most maximalne 8-15% z potrebnej sumy a aj to pochybujem, kedze na meste nevedia robit EU fondy
ohaldne panelakov, takze ty si radsej v tej kralikarni co ? chod sa pozriet do zlina a potom kecaj blbosti.
ako som povedal, mesto preserie 6 miliard korun, uz doteraz sa vyhodilo 1,5 miliardy na dokumentaciu. nez sa zacne to budu aspon 2-2,5 miliardy a nebude ani metro ani elektricka
toto je to co aj DPMBA aj mesto vyhovuje (hlavne firme metro ba) ze mozu stale robit nejake plany kazdy rok na ne vyhadzovat stovky milionov