aquila, Beus: Budova poisťovne rešpektuje koridor NDS. Ten totiž nesmeruje z Nív popod poisťovňu na Šafárikovo nám. ale na Kamenné nám. Tam je rezerva na stanicu pod Nám. SNP a pod vybúranými barákmi v predĺžení jeho osi na Kamenné nám. Vizualizácia je na známom obrázku http://www.subways.net/Slovakia/snpsubway.jpg
Re #53798 aquila: "ohladne zeleznice a NDS, ja som to nikdy nestaval do roviny ze zeleznice ma byt alebo by mala byt NDS, to vobec nie, len je ju mozne velmi dobry vyuzit ak je vola. ale hlavne pri tomto projekte som myselel na synergicke efekty. " - Myslím, že s touto myšlienkou sa zhodne väčšina účastníkov diskusie. Akurát nechcú, aby to bolo na úkor využitia koridoru pre NDS. Čím by sa značne zmenilo trasovanie NDS, ktoré je podľa môjho názoru navrhnuté celkom dobre.
"cez stary most ti chodi docela dost MHD, hlavne cez viedensku cestu. to
ich ches ako napakovat cez novy most a dalej do mesta ? a dalsi
pouzitelny most je az apollo ..." - No, od septembra po Viedenskej ceste žiadna MHD nechodí, až na krátky úsek linky 50 od križovatky pri divadle Aréna. Hlavné zaťaženie je v smere z Jantárovej cesty. Linka 95 má byť plne nahradená električkou, linky 50 a 78 pravdepodobne skrátené po Šafárikovo nám. Takže pre MHD uzavretie Starého mosta problém nepredstavuje.
Re #53785 yale: Nemyslím si, že by na tomto fóre výrazne prejavovali diskutujúci typu Feroslav. Skús upresniť, pre zaujímavosť.
Re #53798 aquila: "ohladne zeleznice a NDS, ja som to nikdy nestaval do roviny ze zeleznice ma byt alebo by mala byt NDS, to vobec nie, len je ju mozne velmi dobry vyuzit ak je vola. ale hlavne pri tomto projekte som myselel na synergicke efekty. " - Myslím, že s touto myšlienkou sa zhodne väčšina účastníkov diskusie. Akurát nechcú, aby to bolo na úkor využitia koridoru pre NDS. Čím by sa značne zmenilo trasovanie NDS, ktoré je podľa môjho názoru navrhnuté celkom dobre.
"cez stary most ti chodi docela dost MHD, hlavne cez viedensku cestu. to
ich ches ako napakovat cez novy most a dalej do mesta ? a dalsi
pouzitelny most je az apollo ..." - No, od septembra po Viedenskej ceste žiadna MHD nechodí, až na krátky úsek linky 50 od križovatky pri divadle Aréna. Hlavné zaťaženie je v smere z Jantárovej cesty. Linka 95 má byť plne nahradená električkou, linky 50 a 78 pravdepodobne skrátené po Šafárikovo nám. Takže pre MHD uzavretie Starého mosta problém nepredstavuje.
Re #53785 yale: Nemyslím si, že by na tomto fóre výrazne prejavovali diskutujúci typu Feroslav. Skús upresniť, pre zaujímavosť.
Ámos Keynes
Dovolim si vsak nesuhlasit s tym, ze predlzenie linky 68 si vyziada vozidlo navyse. V case rannej spicky stoji L68 na krizovatke Sustekova - Bosakova je cca 3 minuty. Tolko bude L68 trvat kym to prejde Mamateyovu.
Jednym z rieseni vzniknutej situacie by bolo prehodenie tras L68 a L98.
L68 by jazdila Holicska - Bosakova - Pristavny most - OD Slimak
L98 by jazdila Jasovska - Ovsiste - EU - Most Apollo - Bajkalska.
Neviem aky by to mal dopad na potrebu intervalov na jednotlivych linkach a ci by to neznamenalo este vacsi narast vzkm, ale je to jedno z moznych rieseni. Necital som prispevky, tak ak to uz niekto navrhoval sorry.
V kazdom pripade to zasluzi clanok v novinach nielen novinku na iMHD.
Re #53779 Andy: Nemam pocit, ze by si ty byval prave na nejakej obzvlast bezpecnej lokalite. Ja sa po Petrzalke prechadzam v noci bezne a citim sa v nej bezpecnejsie ako v Starom Meste. O najvyssom podiele zelene na obyvatela v meste, mnozstve sportovisk uz ani nehovorim.