Reakcia na: Ámos Keynes #52458:
Ináč to máš v princípe pravdu, že po 5. 9 sa situácia zmenila. A vlastne prakticky reálne 15m vozy nikam nebudú vhodné. A dokonca aj tebe, čo si myslíš o 53 je blbosť, lebo tá chodí veľmi plná možno v úseku z Vajnor po Zl. Piesky, ale medzi Trnkom a Trnávkou to v hociktorú dennú i nočnú hodinu na hocijaký smer na 15m bus určite nie je.A 92ku si platí VW iba v úseku VW - Patrónka. Špeciálne spoje na smeny si možno platí celé, to som si nie istý.
tomas1
--------
... nulová potreba investícií do obnovy < keby to bola pravda, je DPB lacnejší ?, ale z dlhodobého hľadiska musí investovať rovnako ako súkromníci, lenže na to nemá tak sa to bude predražovať, cestujúci budú aj tak odchádzať.
Sekundárnym dôsledkom budú obrovské investície do IGK infraštruktúry. Preto je treba znormálniť kvalitu čím skôr - jediná možnosť, súkromný kapitál.
Ak to zhrniem, tak neočakávam nejaké kolosálne úspory v dotáciach na MHD, ale kolosálne zvýšenie kvality. Snáď si nemyslíš, že súkromníci prídu do BA s Ik28x a 15 ročnými Vrakosami?
Čo rozumieš pod pojmom "nejaké jednoznačne nadšené závery"?
A vo Viedni asi trochu viac používajú mozog, preto si spočítali, že ujo Richards to vie urobiť výhodnejšie, inak by mu to nedali.