Reakcia na: Ámos Keynes #52458:
nerozumiem, prečo chceš začínať outsurcovanie akurát s L92, nakoľko1. keď ju dotujú spoločne mesto a VW tak to pri tendrovaní nepredstavuje administratívno-legislatívne zjednodušenie, skôr naopak.
2. L92 cez víkend nepremáva, čo znamená, že by súkromné autobusy celý víkend spinkali vo vozovni a v meste by ďalej zbytočne DPB točil svoje plechovky po expirácií. Jedine, že by si k L92 pridal tomu súkromníkovi aj nejaké víkendové spoje na iných linkách.
______________
Re #52464 Papyr: Mne sa možnosť číslo 1 pozdáva viac. Ale nechápem, s čím výrazne nesúhlasíš, lebo môj príspevok tvojmu nijako neodporuje... ?
tomas1
--------
... nulová potreba investícií do obnovy < keby to bola pravda, je DPB lacnejší ?, ale z dlhodobého hľadiska musí investovať rovnako ako súkromníci, lenže na to nemá tak sa to bude predražovať, cestujúci budú aj tak odchádzať.
Sekundárnym dôsledkom budú obrovské investície do IGK infraštruktúry. Preto je treba znormálniť kvalitu čím skôr - jediná možnosť, súkromný kapitál.
Ak to zhrniem, tak neočakávam nejaké kolosálne úspory v dotáciach na MHD, ale kolosálne zvýšenie kvality. Snáď si nemyslíš, že súkromníci prídu do BA s Ik28x a 15 ročnými Vrakosami?
Čo rozumieš pod pojmom "nejaké jednoznačne nadšené závery"?
A vo Viedni asi trochu viac používajú mozog, preto si spočítali, že ujo Richards to vie urobiť výhodnejšie, inak by mu to nedali.