Reakcia na: S499.1023 #51163:
mass pravdu. Ono je to nakladna zalezitost... Nielen teda fyzicka vymena (aj tak jedna dvacka je v obehu neuveritelne 3 mesiace a nasledne je za Zvolenom rozpasikovana na skratovacke ! Kratky zivot). Problem je ten, ze pri vymene musis upozornit vsetky bankove institucie sveta o zmene a to sa vidi nerado.
yale
Myšlienka trolejbusovej verzie 93 sa mi však pozdáva. Panónska (a k nej paralelné cesty) sa za dlhé obdobie nevýstavby pôvodnej petržalskej radiály fakticky stala náhradnou radiálou, to je umocňované výstavbou nákupných centier a areálov (ale aj novej bytovej výstavby) pozdĺž nej, kĺbové trolejbusy by sa tam hodili, jej význam príliš neklesne aj po výstavbe petržalskej koľajovej trate. Bohužiaľ nevidím ani v plánoch do budúcnosti (napr. územný plán - 2020, 2030) nijaký zámer spojiť Hodžovo námestie s Petržalkou trolejom cez Nový most, ani trolejbus smer Avion/letisko, možno to však palivová kríza zmení...