Inak si trochu rypnem pre tych, co su privelmi nadseny so sucasnych zmien v MHD.
Normalny clovek bude z MHD nadseny vtedy, ak bude vyhodnejsia (alebo aspon porovnatelna) s vlastnym autom. Dovtedy vzdy bude tahat za kratsi koniec. A mne stale vychadza lepsie ist vlastnym autom, ako MHD - dokonca presne na moju situaciu mam pracu z domu cca 3km. A obcas som sa zviezol busom - bo to bolo za 8min + 5min chodza dokpy (autom to vychadza asi len o 3.min. kratsie). Ale v sucasnosti mozem prestupovat 1x a ist tak 20min. Ale O.K. tragediu v tom nevidim, len tvrdim, ze auto je stale lepsie.
Normalny clovek bude z MHD nadseny vtedy, ak bude vyhodnejsia (alebo aspon porovnatelna) s vlastnym autom. Dovtedy vzdy bude tahat za kratsi koniec. A mne stale vychadza lepsie ist vlastnym autom, ako MHD - dokonca presne na moju situaciu mam pracu z domu cca 3km. A obcas som sa zviezol busom - bo to bolo za 8min + 5min chodza dokpy (autom to vychadza asi len o 3.min. kratsie). Ale v sucasnosti mozem prestupovat 1x a ist tak 20min. Ale O.K. tragediu v tom nevidim, len tvrdim, ze auto je stale lepsie.
marko
Tiež ak sa pozrieš na časy 59 tak 6 busov by to podľa môjho názoru nestihlo.
S tým intervalov 93 na tri minúty máš pravdu - aj keď ozaj v špičke na krátky čas sa dá dosiahnuť aj dve minúty. A pre 59 bol čas 10 min.to maximum pri takom počte busov (reálne v špičke sa dá dosiahnuť do 8 min).
S obratiskami v Petržalke by podľa mňa problém nebol: Antolská je veľmi veľké obratisko a na Vyšehradskej by sa tiež dve linky zmestili (59, 95) - predsa by tam bolo menej busov ako teraz (95, 93). Jediný problém vidím na Hlavnej stanici.
Myslím si, že by to zlepšenie bolo.
A aký by si mal ty návrh pre zadnú časť Petržalky, ktorá musí na niektoré smery dva krát prestupovať? (Bus 59 je takmer nepoužiteľný v súčasnej podobe a aj tak, pokiaľ máš prestupnú zast.na Zochovej, tak dva krát prestupuješ).