Uff...vcera som sa vratil z chaty z Tatier, a dnesok som skoro cely zabil citanim asi osmich stovak prispevkov, co mi zatial poprichadzali...:) (a to som ich este obcas riedil aj na chate, ale vsetko som nestihal) 
V skratke: Navrat ku staremu systemu nikdy viac, jednoznacne podporujem toto nove, prehladnejsie linkovanie, len zopar drobnosti, co tu uz odzneli, by to snad chcelo vylepsit..:)
Pridavam sa ku hlasom za vzajomnu vymenu konecnych L98 a L99 (cize 98 Antolska a 99 Jasovska), presne tak ako to bolo v povodnom navrhu, a ako je to aj logicke z hladiska funkcie tych dvoch liniek (nejdem opakovat predrecnikov)
A tiez je asi kapanek diskutabilne ukoncenie L87 v Ovsisti...ale tiez nemam ziaden konkretnejsi lepsi navrh...:/
No v kazdom pripade sa mi zda uz trocha (dost) prehnany vikendovy interval L87 - 30 minut...ved je to vysmech linky...tym z nej spravili linku dost nepouzitelnu, atraktivita intervalu veskera zadna, takmer na urovni SAD Horne Dolne
A to je pritom linka, velmi vyhodnou a rychlou trasou bez zbytocnych nadchadzok spajajuca Vrakunu s Petrzalkou. Pri tomto intervale nou cez vikend nepocestuje fakt asi nikto, a pritom upravou na povodnych 20 minut by sa jej atraktivita vyrazne zvysila, a stalo by to max. 2 vozy do vikendovej vypravy navyse, co snad nie je az taky narast vozokm, ze by sa to nedalo z tych nasetrenych este odhryznut...
d3k0: odborna otazka: Ake su argumenty za a proti obojsmernemu zastavovaniu L59 na Racku? Ja som totiz doteraz vzdy pri tejto poziadavke rusil dotycneho tym, ze by to bolo proti koncepcii a zmyslu tejto linky, a tudiz ze nie je dovod to zaviest. A teraz som zmateny, ze sa to zrazu zaviedlo...:)

V skratke: Navrat ku staremu systemu nikdy viac, jednoznacne podporujem toto nove, prehladnejsie linkovanie, len zopar drobnosti, co tu uz odzneli, by to snad chcelo vylepsit..:)
Pridavam sa ku hlasom za vzajomnu vymenu konecnych L98 a L99 (cize 98 Antolska a 99 Jasovska), presne tak ako to bolo v povodnom navrhu, a ako je to aj logicke z hladiska funkcie tych dvoch liniek (nejdem opakovat predrecnikov)

A tiez je asi kapanek diskutabilne ukoncenie L87 v Ovsisti...ale tiez nemam ziaden konkretnejsi lepsi navrh...:/
No v kazdom pripade sa mi zda uz trocha (dost) prehnany vikendovy interval L87 - 30 minut...ved je to vysmech linky...tym z nej spravili linku dost nepouzitelnu, atraktivita intervalu veskera zadna, takmer na urovni SAD Horne Dolne
A to je pritom linka, velmi vyhodnou a rychlou trasou bez zbytocnych nadchadzok spajajuca Vrakunu s Petrzalkou. Pri tomto intervale nou cez vikend nepocestuje fakt asi nikto, a pritom upravou na povodnych 20 minut by sa jej atraktivita vyrazne zvysila, a stalo by to max. 2 vozy do vikendovej vypravy navyse, co snad nie je az taky narast vozokm, ze by sa to nedalo z tych nasetrenych este odhryznut...d3k0: odborna otazka: Ake su argumenty za a proti obojsmernemu zastavovaniu L59 na Racku? Ja som totiz doteraz vzdy pri tejto poziadavke rusil dotycneho tym, ze by to bolo proti koncepcii a zmyslu tejto linky, a tudiz ze nie je dovod to zaviest. A teraz som zmateny, ze sa to zrazu zaviedlo...:)
Spectre
Električky - 3 linky, interval každej 12 min, následný int. 3 min
kapacita dupláku je trebárs 2x 160 vlkä = 320 vlkä (označujme napr. jednotkou "vä"
počet spojov za hodinu pri násl. int. 3 min je 20
hodinová kapacita je teda 320x 20 = 6400 vä
Smradobusy - 2 linky, následný int. dajme tomu tých 4 min (sedlo nerátajme)
kapacita klobásovitého smradobusu bude napr. 150 vä
počet spojov za hodinu vychádza 15
hodinová kapacita by bola 150x 15 = 2250 vä
6400 vä vzhľadom k 2250 vä tvorí pomer 2.844:1
Smradobusy podiel 26 % vä z celku
Tramvaje 74 % vä z celku
(Rátame samozrejme iba linky do centra, nie 20, 22 a pod.)
Prakticky vzaté sa teda tam, kde chodia tramvaje, nedá vyhlasovať smradobus, aj keby to bola neviemaká linka, za nosný systém