Na stranke http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=768
v diskusii diskutujuci s nickom "Dodo" ponuka zaslanie niekolkostranovej štúdie o riešení bratislavského železničného uzla. Ked uz o tom viete tak sorry.
v diskusii diskutujuci s nickom "Dodo" ponuka zaslanie niekolkostranovej štúdie o riešení bratislavského železničného uzla. Ked uz o tom viete tak sorry.
yale
Prepravná rýchlosť električky v CMO je neporovnateľne nižšia ako v metre. Rozhodovanie metro-električka je zástupný problém, lebo električka sa už jednoducho nedá postaviť v tých trasách, ako je navrhované metro. Typ ľahkého metra tiež môžeš krásne prispôsobiť dopravnej požiadavke a rozumne si znížiť náklady.
A ešte inak: v čom sú teda náklady na ľahké metro také odlišné ako náklady na podzemnú električku? Čím to je, že podzemná električka bude superlacná a aj to najmenšie metro superdrahé?
Ja nevidím problém v tom, že v metre budú chodiť vozidlá električkového typu, ale tá trať musí byť od začiatku rýchlodrážna s podzemným vedením v CMO. Previesť električku "mimoúrovňovo" nad oblasťou, kde aj tak má voľný koridor, a potom ju pustiť na tú najpomalšiu trať v centre, to mi nedáva príliš logiku.