Reakcia na: SZKV #46599:
to, čo spomínaš má viac do činenia so zmenou linkového vedenia v Petržalke. To sa snáď uskutoční, ale kolóny autobusov z Petržalky nezmiznú - pretože hovoríš o jave najmä na Panónskej cez Nový most, v trochu menšom počte tam zostanú aj po zriadení električky (v ešte menšom počte po zriadení metra), ale cez Nový most vždy budú viesť vysoké kapacity MHD, pretože tá "radiála" Panónska nie je úplne v "záchytnom pásme" radiály "Jantárová".
Pre priblíženie na nosný systém krížom cez Petržalku budú cestujúci potrebovať dôvod, a tým môže byť rýchlosť a pravidelnosť prevádzky. Ak to systém spĺňať nebude, mnohí uprednostnia bližší autobus pred vzdialenejšou napr. električkou.
tomas1
V prvom rade prestat s poskytovanim parkovacich sluzieb v absolutnom centre mesta za LUDOVE CENY. Ukazte mi este jedno velkomesto v EU, kde sa parkuje v centre za 10skk/hod (parking Gondova)!
To ma aj dalsi rozmer - lacne parkovanie na ulici nemotivuje podnikatelov pri novych stavbach zahrnut do projektu aj verejne parkovacie garaze.