Reakcia na: yale #46585:
To tvoje vysvetlenie je plne nepochopenia tejto zalezitosti z tvojej strany. Vzhladom k tomu, ako sa k dopravnym stavbam pristupovalo za posledne desatrocie je navrhovany system to najlepsie a najrealnejsie. Nepis mi tu o kompletnej obnove vozoveho parku, lebo to je velmi kratkozrake, vyhodia sa peniaze na nakup dalsich autobusov, ktore za 10 rokov zhniju, budu to vraky. Navyse odkial beres to, ze ked sa postavi elektricka, tak sa nebude obnovovat vozovy park? Dalej, mas pocit ze by sa prave teraz obnovoval? Aky vplyv bude mat na to elektricka?

tr3mp
Druhá vec je úsek Šafárikovho nám. na Hlavnú stanicu. Aj z dnešného pohľadu zle vedená trať umužňuje cestovný čas 13 minút. Čiže čas električky na cestu bude 30 minút naozaj len "cca", aj pri Tebou uvažovanej dobe 15 minút na trasu Vyšehradská - Šafárikovo nám. + 13 minút podľa dnešného CP na stanicu je 28 minút, čo je naozaj len tesne viac ako bus (aj to len v prípade, že nie je zápcha na Štefánikovej). Pravdepodobnejší čas ale bude 10 minút (tak ako metro) + 13 minút = 23 minút. Ak by sme neprišli kvôli výstavbe metra o ideálnu električkovú spojnicu centra po Štefánikovej, čas Vyšehradská - Hlavná stanica mohol byť aj 10+10=20 minút ...