+odpadajú problémy typu: kde zaparkujem? , zápchy atď takže menej stresu..
K tomuto ma napadá jeden reklamný slogan švajčiarskych železníc(SBB): "Stell dir vor, es ist Stau und keiner geht hin."
(Translation: "predstav si že je zápcha a nikto do nej nejde".(alebo niečo v tom zmysle..) ?
K tomuto ma napadá jeden reklamný slogan švajčiarskych železníc(SBB): "Stell dir vor, es ist Stau und keiner geht hin."
(Translation: "predstav si že je zápcha a nikto do nej nejde".(alebo niečo v tom zmysle..) ?
yale
Autobusy mimo špičky sú stále použiteľné aj pre inú lokalitu, kde je špička resp. dopravný nárok neskôr ako na nosnej linke. Električka je v tomto smere limitovaná pomerne malou sieťou.
Čas dopravy z Janíkovho dvora som odhadol zo samotného zámeru, a tam to vychádza cez 15 minút.
Rovnako aj fakt, že ide o provizórne riešenie - je to priamo v zámere, čiže za provizórium to považuje predkladateľ zámeru.
"Projektovaná stavba je pripravovaná ako I. etapa z plánovaného prevádzkového úseku B.1 Janíkov Dvor-Trnavské Mýto, ktorá bude dočasne, provizórne zapojená do existujúceho koľajového systému, povrchovo vedených električkových tratí"
Ekológia je síce zaujímavá, ale ak sa na to pozriem aj z tej stránky, koľko neekologických autobusov nahradím ekologickejšími novými alebo aspoň zrekonštruovanými, aj z ekologického hľadiska je to jednoznačné že budem riešiť tieto autobusy predovšetkým. Ak na petržalské nosné linky nasadím výlučne plynové autobusy, nebude to také zlé.
To, koľko bude stáť Starý most, či je táto suma zahrnutá už v projekte električky atď sú špekulácie, ale aj keď zarátam do autobusového "business planu" Starý most, stále to pôjde hlboko pod cenu električkovej trate (dajme tomu 1 mld. Starý most, 2 mld. cestné úpravy a autobusy), a mám voľných 5 miliárd na zlepšenie aj ostatnej MHD v Bratislave, čo prinesie ďalšie úspory, ktoré môžu prevýšiť úspory na električkovej trati.