Na druhej strane tá električka by sa už mohla začať stavať, takisto jej preferencia v celom meste, a už konečne kúpiť nové busy.
Lebo tiež nechcem, aby sa stalo to, že keď niekomu poviete, že ste práve išli MHD, tak na vás vypleští oči a spýta sa, či nemáte na auto.
Ja zatiaľ v mojom veku na auto nemám, ale aj v budúcnosti, keď naňho mať budem, by som omnoho radšej vrazil peniaze do bývania a povedzme na oblečenie a pod. ako do auta. Pretože auto stojí strašne veľa, nehovorím o prevádzke a pohonných hmotách..
Takže u mňa MHD jednoznačne vyhráva...Nie však v takej podobe aká je v BA ?
Lebo tiež nechcem, aby sa stalo to, že keď niekomu poviete, že ste práve išli MHD, tak na vás vypleští oči a spýta sa, či nemáte na auto.
Ja zatiaľ v mojom veku na auto nemám, ale aj v budúcnosti, keď naňho mať budem, by som omnoho radšej vrazil peniaze do bývania a povedzme na oblečenie a pod. ako do auta. Pretože auto stojí strašne veľa, nehovorím o prevádzke a pohonných hmotách..
Takže u mňa MHD jednoznačne vyhráva...Nie však v takej podobe aká je v BA ?
yale
Prepravná rýchlosť električky v CMO je neporovnateľne nižšia ako v metre. Rozhodovanie metro-električka je zástupný problém, lebo električka sa už jednoducho nedá postaviť v tých trasách, ako je navrhované metro. Typ ľahkého metra tiež môžeš krásne prispôsobiť dopravnej požiadavke a rozumne si znížiť náklady.
A ešte inak: v čom sú teda náklady na ľahké metro také odlišné ako náklady na podzemnú električku? Čím to je, že podzemná električka bude superlacná a aj to najmenšie metro superdrahé?
Ja nevidím problém v tom, že v metre budú chodiť vozidlá električkového typu, ale tá trať musí byť od začiatku rýchlodrážna s podzemným vedením v CMO. Previesť električku "mimoúrovňovo" nad oblasťou, kde aj tak má voľný koridor, a potom ju pustiť na tú najpomalšiu trať v centre, to mi nedáva príliš logiku.