Na druhej strane tá električka by sa už mohla začať stavať, takisto jej preferencia v celom meste, a už konečne kúpiť nové busy.
Lebo tiež nechcem, aby sa stalo to, že keď niekomu poviete, že ste práve išli MHD, tak na vás vypleští oči a spýta sa, či nemáte na auto.
Ja zatiaľ v mojom veku na auto nemám, ale aj v budúcnosti, keď naňho mať budem, by som omnoho radšej vrazil peniaze do bývania a povedzme na oblečenie a pod. ako do auta. Pretože auto stojí strašne veľa, nehovorím o prevádzke a pohonných hmotách..
Takže u mňa MHD jednoznačne vyhráva...Nie však v takej podobe aká je v BA ?
Lebo tiež nechcem, aby sa stalo to, že keď niekomu poviete, že ste práve išli MHD, tak na vás vypleští oči a spýta sa, či nemáte na auto.
Ja zatiaľ v mojom veku na auto nemám, ale aj v budúcnosti, keď naňho mať budem, by som omnoho radšej vrazil peniaze do bývania a povedzme na oblečenie a pod. ako do auta. Pretože auto stojí strašne veľa, nehovorím o prevádzke a pohonných hmotách..
Takže u mňa MHD jednoznačne vyhráva...Nie však v takej podobe aká je v BA ?
yale
Nemám pocit že by električka na Štefánikovej bola zrušená v roku 1979 kvôli metru, pripadá mi že sa tu zbytočne emocionalizuje, a neustále tu prezentované predstavy o zlom metre a dobrej električke sú len na pousmiatie. Zrušenie električky zo Štefánikovej súviselo skôr s celkovým dopravným riešením, keď bolo treba prestavať križovatku Pražská-Šancová(ex-Malinovského) tak aby po dostavbe Pražskej slúžila ako časť tranzitného okruhu (čo slúži doteraz) a zároveň aby bol umožnený prístup na Nový most (prestavba Hodžovho námestia).
Osobne považujem presunutie električky zo Štefánikovej na priečnu os za chybné rozhodnutie, ktoré v konečnom dôsledku zamedzilo budovanie nosnej siete v Bratislave inak, ako podzemným systémom. Ale pochybujem že by sa to bolo udialo kvôli výstavbe metra.