Reply on: S499.1023 #46559:
Však ako dopadli napríklad DD? Malo tam jazdiť 12 trolejbusov, bude 6. Mala byť plnohodnotná trať cez Mlynskú dolinu, a bude akurát izolované kolečko po Molecovu. Alebo nákup autobusov... Už hádam 5 rokov sa básni o kúpe nejakých desiatok 12, 15 a 18-metrových autobusov a zatiaľ som videl iba zopár kusok 9,5-metrových... Tak prečo by to malo s električkou byť inak?

);
Papyr
Priemerne cestovne rychlosti prazskeho metra:
A, Skalka-Dejvicka, 19 min, 10 km, 31,5 km/h
B, Zlicin-Cerny most, 41 min, 26 km, 38 km/h
C, Ladvi-Haje, 30 min, 18 km, 36 km/h
To je od konecnej na konecnu. Ak idem metrom A povedzme par stanice, tak k SVOJEJ priemernej rychlosti este musim pripocitat hluchy cas na prekonanie hlbky. Ak idem z Hradcanskej na Nam. Miru (5 stanic), tak je to 4 km, 7 min jazda v metre a 5,5 min jazda pohyblivymi schodmi! Cim sa dostavame k realnej priemernej V=19,2 km/h.
(Cas cakania na metro a elektricku zanedbavam, ale - ked uz sme pri tom - keby sa v BA malo rozhodovat metro/elina, kde by boli kratsie intervaly?)