Reply on: untrop #46542:
Dnešná konečná Líšeň-Mifkova už nič ale predchádzajúca konečná pred predĺžením trate (Líšeň-Jírova) bola podzemná, takže asi toto to má spoločného.
Aj tie 15 ročné Ik280 a 14 ročné Ik283 a aj tie Karosy a Tambusy. Jasné chlape, už viem prečo snívaš o metre. Si mimo reality, veď už dnes nie sú tie autobusy krásne funkčné. Z Petržalky bezporuchovo jazdí tučím len 4812.
) a tuto cenu porovnavaj s cenou 40m dlheho elektrickoveho vozidla... este stale sa ti zda byt roziel v cene vozidiel tak priepastny ?
]
)
.. a nasledne na pransparentoch by svietilo "BTS - Letisko" a "BTS - Hl. stanica" 
, ale to neznamená že takéto budú nároky na podzemnú rýchlodráhu s podzemnými stanicami, kde je požiadavka na vysokú rýchlosť, tunely vedené v oblúku, prechod pod riekou a pod. Nejaké zabezpečenie tam musí byť a vozidlá schopné komunikácie s ním tiež. V takom prípade je jednoduchšie separovať, ktoré vozidlá idú pod zem a ktoré nie, než dovybavovať všetky nejakým systémom len pre prípad "keby náhodou".
Andy