Reakcia na: Beus #44115:
Mam to popletene s tymi frekvenciami to u mna dobre nie je viem len ze najprv do prvych Karos typu este 7XX boli davane navonok vyzerajuce ako ŠMkach mali taky hrubší zvuk a naboj trcal mierne nad uroven disku, potom tie bezne huciace ktore maju naboj tesne pod urovnou disku,potom tie nehlucne modernejsie co ma ich dnes vacsina a potom detvy. A este na prvych ikaroch 280 bolo zase nieco uplne ine a niektorych novsich 15Trm je ta s polovičnym nabojom. Ale minule som išiel nejakym starsim 14Tr co nema este to dobre kurenie a sedadla klasicke kozenkove s trupkovymi uchytmi kde sa mi dobre sedi nie ako tie potom kde sa stale zošmykujem - a potom tie plastove su ok, a tam to malo zvuk uplne odlišny od beznej raby taky ten hrubší ako tie uplne najstaršie ale vzhlad ako tie bezne asi nejaky hybrid ale nebudem ani tolko vypisovat Caf
Beus
Inac k HN/HN2 - vyrabala to Skodovka, ak sa nemylim, HN bola ich vlastna konstrukcia, inak velmi vydarena, s vybornymi vlastnostami (ved na 9Tr sa pouzivala desatrocia), prave preto sa od Raby v 1993-om vratili ku svojej HN
Ku trolejbusovym napravam - je to presne to iste, co autobusova naprava, dokonca ani prevodovy pomer nemusi byt iny, zalezi od nominalnych otacok motora - prenos je totiz kardanom od motora do diferaku (a potom samozrejme redukcny prevod v nabojoch kolies), vsetko rovnako ako u busov