Keďže na podzemnom NS v centre sa zhodneme, poďme debatovať o peniazoch ?
Dúfam, že sa tu nájde nejaký stavbár, ktorý bude vedieť dať aspoň približnú sumu k nasledovným otázkam:
1. koľko by stál razený tunel popod Dunaj medzi stanicami Petržalka centrum a Pribinova?
2. koľko by stál razený tunel Pribinova - Kamenné nám.?
3. koľko by stál razený tunel Kamenné nám. - Hodžovo nám. - Hlavná stanica?
4. koľko by stál razený tunel Hlavná stanica - Trnavské mýto?
5. koľko by stál hĺbený tunel Šafárikovo nám. - Štúrova - Nám. SNP - Poštová - Hodžovo nám. - Štefánikova - Hlavná stanica (úseky popod Hodžovo nám. a k stanici razené)?
6. koľko by stál hĺbený tunel Hlavná stanica - Palárikova - Šancová - Trnavské mýto - Miletičova?
Dúfam, že sa tu nájde nejaký stavbár, ktorý bude vedieť dať aspoň približnú sumu k nasledovným otázkam:
1. koľko by stál razený tunel popod Dunaj medzi stanicami Petržalka centrum a Pribinova?
2. koľko by stál razený tunel Pribinova - Kamenné nám.?
3. koľko by stál razený tunel Kamenné nám. - Hodžovo nám. - Hlavná stanica?
4. koľko by stál razený tunel Hlavná stanica - Trnavské mýto?
5. koľko by stál hĺbený tunel Šafárikovo nám. - Štúrova - Nám. SNP - Poštová - Hodžovo nám. - Štefánikova - Hlavná stanica (úseky popod Hodžovo nám. a k stanici razené)?
6. koľko by stál hĺbený tunel Hlavná stanica - Palárikova - Šancová - Trnavské mýto - Miletičova?
fobust
Ked vo Viedni mozu mat v tuneli zelznicne napajanie 15 000 V 16 2/3 Hz, moze byt u nas v tuneli 25 000 V 50 Hz? Co vravi proti a co za? Myslim tym napriklad podpovrchovy S-bahn na trase Filialka - Petrzalka, ktory by zabezpecil tento dost vyrazny prepravny tah.