Pozeral som si jednotlivé varianty petržalskej električky. Pravdepodobne by som bol za kombináciu všetkých troch (samozrejme v rôznych úsekoch ? ). Reakcia petržalskej samosprávy je podľa mňa ovplyvnená gumokokalolovou lobby - keď už tam električka musí byť, tak nech aspoň nezavadzia nám gumolokakolistom.
Pritom:
- cesta rozdeluje viac ako električka
- na prekonanie výškových rozdielov (nadjazdov) použije auto vlastný pohon, ale pre nohistov (chodcov) je potrebné budovať výťahy a schody k nadzemným staniciam
Pritom:
- cesta rozdeluje viac ako električka
- na prekonanie výškových rozdielov (nadjazdov) použije auto vlastný pohon, ale pre nohistov (chodcov) je potrebné budovať výťahy a schody k nadzemným staniciam
neoznačil za zanieteného električkára ? doplním, že tiež nie som stopercentným zástancom riešenia navrhovaného magistrátom. Podľa môjho názoru sa malo zvážiť aj variantné riešenie používajúce na definitívny prechod Dunaja Starý most, vchádzajúc do podzemnej úrovne na Šafárikovom námestí po mimoúrovňovom prekonaní križovatky.
Papyr
1. Co myslite pod pojmom metro? Metro akoze v Lausanne a metro akoze v Prahe alebo akoze v NY je zakazdym nieco ine.
2. Co ma spolocne prejazd rychlika zeleznic popod mesto? To ma byt akoze v spolocnom tuneli?
3. Za rozvoj zeleznic po BA som aj ja, ale za metro nie.