neoznačil za zanieteného električkára ? doplním, že tiež nie som stopercentným zástancom riešenia navrhovaného magistrátom. Podľa môjho názoru sa malo zvážiť aj variantné riešenie používajúce na definitívny prechod Dunaja Starý most, vchádzajúc do podzemnej úrovne na Šafárikovom námestí po mimoúrovňovom prekonaní križovatky.

Je to zapojene na ten isty drot, ako listovanie zastavok palubaku, cize v starych T6 ked stlacim dopyt este pocas prichadzania do zastavky, cvakne relatko, voz si to zapamata, zapne blok rozjazdu, a BUSE sa tvari ze uz je zastavka
A po zavreti KB voz otvori dvere. Na T6 3.G je to zapojene kusok inac, a toto sa s nimi uz neda.

Papyr
1. Co myslite pod pojmom metro? Metro akoze v Lausanne a metro akoze v Prahe alebo akoze v NY je zakazdym nieco ine.
2. Co ma spolocne prejazd rychlika zeleznic popod mesto? To ma byt akoze v spolocnom tuneli?
3. Za rozvoj zeleznic po BA som aj ja, ale za metro nie.