Reakcia na: d3k0 #40434:
Hm, a predložil DPB v historicky nedávnej dobe nejakú koncepciu, v ktorej by takéto prestupné uzly a potrebu ich vybavenia definoval?
a z wapu sa k tomu dostanes tiez, len treba vediet ktory nocak, ale tak vela ich zas neni 
stastnu cestu
)
Len skoda, ze magistrat chce najskor rusit linky a nestara sa o prestupne uzly. Podla logiky by to malo byt presne naopak. A aj preto som dost skepticky v tom, ze by sa nieco v dohladnej dobe v tomto smere zmenilo k lepsiemu ?
yale
Šafárikovo nám. sa musí tak či tak riešiť pri výstavbe električky do Petržalky, Štúrova tak či tak nebude v budúcnosti pre inú dopravu prejazdná. Trnavské mýto - rekonštrukcia podchodu. Vazovovu (Radlinského) a Floriánske by som za prestupové uzly nepovažoval, prestupové uzly by mali byť čo najviac v súlade so stanicami plánovaného nosného systému, S-bahnu a prímestskej autobusovej dopravy, takže ich poloha sa dá vyčítať napríklad aj z výbornej mapky, ktorú nižšie zverejnil tr3mp ( http://hrady.sk/imhd/sbahn-lrt2.png ).