Reakcia na: Vševedko #37098:
Nebud taky agresivny. Toto je snad diskusia, mam tu pravo povedat svoj nazor. Ak je v rozpore s tvojim, zrazu ti vadi ze "urcujem co ma byt"? Neurcujem, hovorim svoj nazor. Tak to laskavo rozdychaj.Petrzalska radiala by mala byt vedena v ryhe z toho dovodu, aby bola plne segregovana a netvorila prekazku pre ostatnu dopravu (vratane chodcov) a rozvoj. Ake riesenie mas na mysli ty?
Estakady (v konecnom dosledku drahsie, ako jednoduchy vykop), alebo iba semaforovu preferenciu, ktora sa nam uz tak osvedcila inde? Moj nazor je, ze vedenie po povrchu to rychlo zdegraduje na obycajnu elektricku.
Dalsi dovod zapustenia je potlacenie hluku, pretoze trasa vedie v husto zastavanej oblasti.
Pojem pre-metro mi je znamy uz viac ako dekadu, takze si nemyslim ze ide o nove, resp. modne slovo. Stuttgart - tiez si myslim, ze by nam stacil, ale pozri si tu drahu a vozidla podrobnejsie - naozaj ide uz skor o lahku zeleznicu, ako elektricku.
Do tohto vlaku nenastupis len tak z chodnika.
fobust
Mas tolko kacic aby si ich daval do suprav? Navyse K2S nikdy neboli projektovane na mnohoclenne riadenie, nemaju ani zasuvky, na starych kachnach boli tieto odstranene.