Reakcia na: tr3mp #32255:
Pekne napisane.
Trasa | Úsek | Dĺžka | Čas | Rýchlosť | Počet staníc | Priemerná vzdialenosť |
A | Dejvice - Skalka | 9,97 km | 19 min. | 31,48 km/h | 12 | 906 m |
B | Zličín - Černý most | 25,77 km | 41 min. | 37,71 km/h | 24 | 1120 m |
C | Háje - Ládví | 17,99 km | 30 min. | 35,98 km/h | 17 | 1124 m |
C | Háje - Nádr. Holešovice | 14,1 km | 26 min. | 32,54 km/h | 15 | 1007 m |
Úsek | Dĺžka | Čas | Rýchlosť | Počet staníc | Priemerná vzdialenosť |
DNV - hlavná stanica | 13 km | 16 min. | 48,75 km/h | 2 | 6500 m |
hlavná stanica - Vajnory | 10 km | 10 min. | 60 km/h | 2 | 5000 m |
Spectre
Inak samozrejme vyriešiť by sa to určite dalo. Najjednoduchšie nastavením ORka na T3ke tak, aby zlenivela na úroveň kachny. Či by sa to dalo zapojiť bez úprav kabeláže, alebo dodatočných vylepšení, to ti nepoviem.
Teraz mi napadlo podivuhodné viedenské zapojenie tých starých šrotov jazdiacich na U6ke spolu s novou tramvajou v strede. Je to dosť šialené a hlavne rozjazdy a brzdenia to má dosť nerovnomerné (dvojosák rules). Totiž vždy to odradí tri štyri stupne, malá pauza, ďaľšie tri-štyri stupne, pauza. Toto robia aj niektoré šerble ktoré im jazdia ako tramvaje (tie klasické úzke jednosmerné typy). Neviem ako to majú urobené, ale keby tam dali obvod, ktorý by tie stupne hádzal plynule, tak by to bolo podľa môjho názoru pohodlnosťou na úrovni zrýchľovača.