Reply on: Spectre #32253:
Samozrejme ze tak som to myslel. Tiez si myslim ze by sa to kludne dalo ovladat z jedneho radica. A podla mna je jedno ci bude suprava otocena ako K2 + T3SU alebo T3SU + K2. Mne je to osobne uplne jedno ako to bude otocene, ale dal by som to ako vo Viedni K2 + T3SU, nech to pekne vyzera. Ako aj Peter P. navrholval. ?
Spectre
Inak samozrejme vyriešiť by sa to určite dalo. Najjednoduchšie nastavením ORka na T3ke tak, aby zlenivela na úroveň kachny. Či by sa to dalo zapojiť bez úprav kabeláže, alebo dodatočných vylepšení, to ti nepoviem.
Teraz mi napadlo podivuhodné viedenské zapojenie tých starých šrotov jazdiacich na U6ke spolu s novou tramvajou v strede. Je to dosť šialené a hlavne rozjazdy a brzdenia to má dosť nerovnomerné (dvojosák rules). Totiž vždy to odradí tri štyri stupne, malá pauza, ďaľšie tri-štyri stupne, pauza. Toto robia aj niektoré šerble ktoré im jazdia ako tramvaje (tie klasické úzke jednosmerné typy). Neviem ako to majú urobené, ale keby tam dali obvod, ktorý by tie stupne hádzal plynule, tak by to bolo podľa môjho názoru pohodlnosťou na úrovni zrýchľovača.