Reakcia na: Papyr #30576:
V princípe súhlas, ale to isté by svojou činnosťou mal zaistiť aj funkčný strhovák ČKD ? . Výhodou Railtechov je možnosť presnejšieho nastavenia, kvalita a podobne. A keď sa Railtech zablokuje, vodič nemusí povoľovať skrutku, ale naopak strhovák natiahnuť. Strhováky ČKD umožňovali nasadenie zberača na vedenie aj v nenatiahnutom stave. takže 99% vodičov (vrátene mňa) jazdilo s nenatiahnutými strhovákmi, zberač Railtech to nedovolí, čím prispieva k menšiemu ohrozeniu vedenia. Ak vozidlo so strhovámi Railtech/Delachaux strhne priečny preves, je to v 99% zle nastaveným strhovákom (musí byť nastavený podľa použitého zberača) a v tom zvyšnom percente tým, že k vypadnutiu zberača došlo tak tesne pred prekážkou, že už strhovák nestihol zareagovať.
Vladimír
Re #30568 Diggi: Súhlas. Skôr brika ako brička. Ale to je práve to, čo na slovenčine milujem, že všetci hovoríme po slovensky a predsa si v detailoch nerozumieme
Sarko ešte nie tak dávno nerozumel prešovskému určeniu času "spoj ide o celá hodina 16 minút" resp. skrátene "spoj ide o celá 16". Košický trolejbus totiž nikdy nemôže do zastávky doraziť "o celá 16", ale zásadne a jedine "na 16"
Hmm... v tomto uhle sme sa tuším ešte o MHD nebavili.