Reply on: Andy #30574:
Ked ti stiahne Railtech vypadnuty zberac, tak ten zberac nepoletuje kade tade a nestrhava priecne prevesy, krizenia, vyhybky atd., takze po vytrolejeni nemusi vodic okamzite dupnut plnou silou na brzdy, ako to musel dodnes (stare kovove prsa zberac po vypadnuti nestahovali na doraz). Akurat sa Railtech touto cinnostou zablokuje a vodic musi vyjst von a na stahovaku povolit skrutku, aby sa uvolnil. Ked prides k stahovaku Railtech a prudsie zatahas za povrazok, stahovak si mysli, ze vypadol zberac a okamzite pritiahne zberac k streche (namota na seba velmi rychlo ten povrazok). A kedze ten povrazok ty drzis v ruke (a nestihnes ho pustit), namota ti to na cievku i s tvojou rukou. Tym sa vysvetluju urazy zo zberacov Railtech.
Vladimír
Re #30568 Diggi: Súhlas. Skôr brika ako brička. Ale to je práve to, čo na slovenčine milujem, že všetci hovoríme po slovensky a predsa si v detailoch nerozumieme
Sarko ešte nie tak dávno nerozumel prešovskému určeniu času "spoj ide o celá hodina 16 minút" resp. skrátene "spoj ide o celá 16". Košický trolejbus totiž nikdy nemôže do zastávky doraziť "o celá 16", ale zásadne a jedine "na 16"
Hmm... v tomto uhle sme sa tuším ešte o MHD nebavili.