He he, ale keď som sa na to naposledy pýtal jedneho vodiča, tak nie všetkým elinám ukáže či niekto dopyt stlačil alebo nie. To vieš naši majstri 
Máš pravdu L83 a L34 Obchodnú a Kapucínsku dostatočne obslúžia.
Len či by zatraktívnením intervalu a doby jazdy nevznikol nárok na linku na Obchodnú. Ja som hlavne s tým uvažoval.
Avšak čisto s filozofického hladiska dogiem sa treba vyvarovať. Jedna škulinka a celé sa to zosype.

Máš pravdu L83 a L34 Obchodnú a Kapucínsku dostatočne obslúžia.
Len či by zatraktívnením intervalu a doby jazdy nevznikol nárok na linku na Obchodnú. Ja som hlavne s tým uvažoval.
Avšak čisto s filozofického hladiska dogiem sa treba vyvarovať. Jedna škulinka a celé sa to zosype.
Avsak myslim si, ze Muzeum dopravy ma za sebou dost silnu lobby, aby sa takemuto comusi zabranilo...
Sarko
No a kde dáš ten tretí, čelom k podlahe? ? Z profilu prostredných dverí v NP časti je dobre vidieť na oba displeje v krajných článkoch. Tretí displej by mal možno zmysel, ak by to bolo jednosmerné KT8D5.RN1, ktorý by sa dal v smere jazdy hneď za prvý kĺb. Na KT8D5.RN2 v KE sú terminály BUSE v oboch kabínach, avšak palubný počítač je myslím len jeden. Z jedného terminálu samozrejme obsluhuješ všetky displeje naraz. BUSE ešte ovláda aj 6 vonkajších reproduktorov nad 1., 2., 5., 6., 9. a 10. dverami.