Reakcia na: galiyosha #29213:
Neviem ci je to presne co chces pocut..Co si spominam na zeleznici mali(maju) tzv. vymenove zamky. Zlozity a jednoduchy. Princip si uz presne nepamatam. Ale zamykali sa s nimi vymeny(vyhybky), vyuzitie nieco v tom zmysle ak jedna kolaj bola napr. slepa aby nahodou do nej nevosla vlakova suprava , tak sa zamkla len do neslepho smeru , a podobne...vyuzivalo sa to najme pri manulanych vyhybkach ak tam bol EMP tak potom uz nebolo treba zamok.. V podstate to aNTI vystihol ?
N
Re #26193 J: bez rekuperacie, vid #29169 alebo #26198
Re #29170 fobust: problem chladenia nie je len v tom ze chladit treba ked teplota prekroci istu "hodnotu" vyznam chladenia motorov a ostatnych prvkov spociva najma v zivotnosti izolacie, ja som sa ucil ze zvysenie pracovnej teploty o tusim 6 st.C (na hranici pracovnej teploty prislusnej triedy izolacie) skrati zivotnost o polovicu (suvisi to s degradacnymi procesmi v izolantoch) takze to ze by to menej hucalo mna ako technika nezaujima a je podla mna z technickej stranky irelevantne, ide o zivotnost